Fashion

پالت‌های سایه چشم پاییزی که برای هر رنگ پوستی مناسب است

شاید هیچ کس مانند میکاپ آرتیست‌ها برای فرا رسیدن پاییز هیجان‌زده نباشد، پاییز فصلی جادویی پر از رنگ‌های گرم و غنی و خیره کننده است  و چه کسی بهتر از آرایشگران حرفه‌ای برای الهام گرفتن؟ تنوع بی‌نظیر رنگ‌های پاییزی با سایه چشم و با تن رنگ پاییزی روی هر رنگ پوستی به زیبایی بازی می کند.

شادی ملک، آرایشگر مشهور می‌گوید: یکی از ظاهرهای مورد علاقه پاییزی من سایه چشم بورگوندی است. این سایه چشم قرمز و بنفش تیره واقعا کاربردی است و به نظر من همراه با یک بلوز یقه اسکی تصویری شیک برای شما به وجود می‌آورد حتی اگر رنگ‌های صورتی مورد علاقه شما نیستند، هنوز هم یک ظاهر پاییزی وجود دارد که مناسب شما باشد. ملک همچنین عاشق یک درخشش مسی و برنزی روی پلک است که در کنار یک خط چشم بالدار قهوه ای تیره تر جفت شده است، من این ظاهر را دوست دارم زیرا به راحتی می توانید آن را درطول روز تا شب داشته باشید.

سایه چشم dos of colors Baked Browns Palette

به گفته جودی گابای، آرایشگر مشهور، یکی از پالت‌های مورد علاقه من برای رنگ‌های گرم و دودی، پالت قهوه‌ای پخته Dose of Colors است. رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز در هر دو پالت روی همه رنگ‌های پوست خیلی زیبا می‌نشیند و فوراً چشم را گرم و دودی می‌کند.

پالت سایه چشم Patrick Ta Major Dimension

یکی دیگر از پالت های مورد علاقه گابای، این پالت قهوه ای دودی از Patrick Ta است، زیرا برای همه رنگ های پوست بسیار خوب عمل می کند و حاوی دو پایه کرمی درخشان، چند مات مخملی، سایه های فلزی (متالیک) و چند تُن مرواریدی است. هررنگ سایه به تنهایی چشمان شما را بی‌نظیر می‌کند و می‌تواند برای روزها یا شب های پاییزی استفاده شود.

پالت سایه چشم Dior Backstage در رنگ  Amber Neutrals

یکی دیگر از موارد مورد علاقه فصل پاییز، پالت چشم بک استیج دیور در رنگ های خنثی کهربایی، رنگ‌های مسی، کرن بری و برنزی است که حال و هوای پاییز را فریاد می‌زنند و می‌توانند هم به تنهایی و هم در ترکیب با هم برای ایجاد سایه‌ای متفاوت و خاص استفاده شوند. سایه برنزی یا کرن بری مورد علاقه خود را بردارید و برای داشتن یک سایه دودی تیره‌‌تر آن را نزدیک خط مژه و زیر خط اشک زیر چشم بکشید.

پالت سایه برنز ناتاشا دنونا Natasha Denona

پالت برنزی Natasha Denona دارای تنوع زیادی از رنگ‌های قهوه‌ای و سایه‌های تیره برای پاییز است که در پالت‌های دیگر پیدا نمی‌کنید. همچنین دارای سایه‌های اکلیلی با درخشش واقعاً زیبایی است. Natasha Denona همچنین از رنگدانه‌های بسیار سطح بالایی استفاده می‌کند و ماندگاری بالایی دارد بنابراین می‌دانید که قیمت همیشه با کیفیت مطابقت خواهد داشت.

پالت سایه  Too Faced رنگ Born This Way

میکاپ آرتیست ملک(malek) درباره این پالت سایه می‌گوید: اینکه در این پالت هر رنگ سایه مات یک جفت سایه درخشان متناظر دارد را دوست دارم، به همین دلیل برای افراد مبتدی بسیار عالی است،  من عاشق استفاده از رنگ قهوه‌ای تیره در آن هستم، به خصوص برای فصل پاییز!

پالت سایه Urban Decay Naked Honey Eyeshadow Palette

“پالت Naked Honey Urban Decay یکی از موارد مورد علاقه آرایشگر داکوتا آلکساندرا برای فصل پاییز است، زیرا حاوی طلاهایی لوکس، کهرباهای گرم، قهوه‌ای‌های غنی و چند سایه مسی و برنزی برای تکمیل آن است. می‌توانید فقط از سایه‌های مات برای یک ظاهر روزمره استفاده کنید یا در ترکیب با چند سایه درخشان آن را جذاب‌تر و مناسب آرایش شب کنید. بهترین ویژگی این سایه‌ این است که در همه رنگ‌های پوست زیبا به نظر می‌رسند.

پالت سایه  Colourpop Bare Necessities

یک مورد جذاب پاییزی دیگرپالت سایه آلکساندرا Bare Necessities  از Colourpop است.  این مات و متالیک‌های نرم با 30 رنگ در طیف وسیعی از رنگ‌ها قرار دارند.

پالت سایه Pat McGrath Labs Mothership V Eyeshadow Palette Bronze Seduction

هر پالت Pat McGrath چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد، اما پالت Bronze Seduction به طور خاص منظره ای برای تماشا است. سایه‌های نرم هلویی و رز به سایه‌های رنگدانه‌تر برنز عمیق و طلایی و شامپاینی بُعد اضافه می‌کنند. بگذارید به شما بگویم، هیچ برندی مانند Pat McGrath سایه‌های درخشنده درست نمی‌کند پرداخت رنگدانه در آن کاملاً در سطح دیگری است.

پالت سایه Tarte Tartelette Toasted Eyeshadow Palette

پالت Toasted Tarte دارای 12 سایه همه کاره است که به سادگی روی پوست ترکیب می شوند. با نام‌هایی مانند  Simmer، Flame، Warmth، و Fireside، این پالت بیش از حد کاربردی است و هر خانمی به یکی ار آن‌ها در کیف لوازم آرایش خود احتیاج دارد بهتر است بگویم هیچ راهی وجود ندارد که این پالت را برای پاییز خریداری نکنید.

پالت سایه Morphe 35O Supernatural Glow Artistry Palette

این یکی از پالت های مورد علاقه شخصی من برای فصل پاییز است زیرا حاوی مجموعه ای از سایه‌های زرق و برق دار قهوه‌ای، هلویی و طلایی است که می توانید با آنها آرایش‌های متفاوتی را امتحان کنید. سایه‌ها بسیار نرم، لطیف و سبک هستند، همچنین به زیبایی با یکدیگر مخلوط می شوند و با توجه به کیفیت قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

منبع: whowhatwear

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...