Fashion

کرم ترمیم کننده سیکالفیت آون

جدای از استفاده از سرم یا خمیر دندان حاوی ویتامین سی در چشم  که احساس سوزش خفیفی دارد و همچنین سوزشی که مرطوب کننده هنگام استفاده روی پوست ترک خورده، تحریک شده و حساس که در اثر باد و هر عامل دیگری ایجاد می‌شود. اکثر مرطوب کننده ها این اثر را روی پوست دارند اما استثناهایی هم وجود دارد مانند کرم Cicalfate+ Restorative Protective Cream  که یکی از این استثنا‌ها است.

این مرطوب‌کننده پرطرفدار تولید یک برند داروخانه فرانسوی است که به دلیل فرمول‌های سازگارش با حساسیت‌ پوستی شهرت دارد و سیکالفیت یکی از محصولات برتر تسکین‌دهنده این برند است. افراد مشهور بی‌شماری به محصولات Avène متکی هستند، از جمله آنجلینا جولی، گوئینت پالترو، هایلی بیبر و نیکولا پلتز بکهام که از کرم محافظ ترمیمی Avène Cicalfate استفاده می‌کنند.

کرم محافظ ترمیم کننده Avène Cicalfate

به طور مشابه، خریداران هم از این کرم به عنوان راه حل نهایی برای بهبود و التیام قرمزی، سوزش و سفت شدن پوست ناشی از خشکی یاد می‌کنند، اگر هوای سخت زمستانی پیش روی شماست، استفاده از این کرم بسیار مناسب خواهد بود زیرا تمام مشکلات پوستی مرتبط با سرما را رفع خواهد کرد.

کرم محافظ ترمیم کننده Avène Cicalfate یک مرطوب‌کننده صورت بسیار تسکین‌دهنده، فوق‌العاده غنی و بدون عطر است که پوست فوق‌العاده خشک را عمیقا آبرسانی می‌کند، ناراحتی و خشکی پوست را از بین می‌برد و در برابر دماهای خشن، بادهای زمستانی و سایر عواملی که می‌توانند پوست را بسیار به خطر بیندازند، محافظت می‌کند. این کرم به اندازه کافی ملایم است که حتی استفاده از آن روی حساس ترین پوست ها هم مجاز است (برای نوزادان بی خطر است و دارای چراغ سبز انجمن ملی اگزما است)، همچنین می‌تواند شعله ور شدن‌ها و سوزش مربوط به شرایطی مانند اگزما، روزاسه و پسوریازیس را التیام بخشد.

ترکیبات کلیدی تسکین دهنده این برند شامل آب چشمه‌های حرارتی از جنوب فرانسه، یک ترکیب پست‌بیوتیک مخصوص بازسازی حاشیه پوست و گلیسیرین یک مرطوب‌کننده و آبرسان قوی که به توانایی جذب و حفظ رطوبت شناخته شده است.

خریداران از قابلیت‌های تسکین دهنده و شفابخش کرم شگفت زده می‌شوند. یکی از داوران عنوان می‌کند که این کرم لکه‌های قرمز ناشی از تحریک را یک شبه پاک می‌کند و یا به گفته دیگری، این کرم تحریکات پوستی دردناک را التیام بخشیده و بلافاصله از قرمزی رنگ آنها می‌کاهد. طبق گزارش آنها پس از سه هفته استفاده روزانه، قرمزی پوست “کاملا از بین رفته است”.

یکی دیگر از خریداران کرم Cicalfate را یک کرم معجزه‌آسا می‌داند، و دلیلش را این چنین عنوان کرده که این کرم باعث تسکین بثورات خارش‌دار، سوزش و قرمز بودن رنگ پوست می‌شود، چند دقیقه پس از استفاده، تسکین را کاملا احساس خواهید کرد. یکی دیگر از خریداران می گوید که قرمزی مربوط به روزاسه از زمانیکه استفاده از مرطوب کننده را آغاز کرده تقریبا از بین رفته و چهره آنها بسیار آرام تر و سالم تر شده است. در نهایت، طبق نظر داور دیگری که پوستش به دلیل تخریب اپیدرم خشک شده و سوزش شدیدی داشته، استفاده از کرم Avène’s  تقریبا باعث بهبود کاملی در پوست او شده است. این کرم اولین فرمولی است که تسکین دهنده است اما پوست را تحریک نمی‌کند.

آب چشمه حرارتی Avène

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این برند، اسپری آب چشمه فرانسوی بطری شده است که از یک میست بدن لوکس عملکرد بسیار بیشتری دارد. این آب حرارتی تحریکات را آرام می‌کند و تسکین آرامش بخشی را برای پوست سفت و خشک در یک میست بسیار ظریف و دوستدار آرایش ارائه می‌دهد. تا هر زمان که خواستید به راحتی  روی صورت یا بدن خود بپاشید. برای ماه های گرم تر نیز عالی است، زیرا تسکین خنک کننده‌ای را به پوست ارائه می کند.

پاک کننده بسیار ملایم Avène Tolerance

پاک‌کننده فوق‌العاده ملایم، همانطور که از نامش پیداست، احساس شادابی و تمیزی مطلوبی را به صورت می‌دهد، بدون اینکه رطوبت پوست را به حداقل برساند. فرمولاسیون  این پاکننده به گونه‌ای  است که آرایش و کثیفی را از بین برده و نیازس به آبکشی بعد از آن ندارد. برای افراد  با پوست بالغ این محصول ملایم و در عین حال بسیار موثر است.

کرم فشرده Avène RetrinAL

کرم تسکین دهنده دور چشم Avène

کرم آبرسان غنی Avène Hydrance

instyle.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...