Fashion

بهترین رژگونه‌ با فرمول‌های کرمی، مایع و پودری

رژگونه خوب مانند یک عصای جادویی پوست کدر را براق و شفاف می‌کند. رژگونه با ایجاد یک هاله صورتی بالای گونه، مهارت عجیبی در ایجاد پوست شاداب و جوان دارد. در تابستان باعث می‌شود گونه‌ها مانند زمانی که در آفتاب پیاده روی کرده‌اید سرخ شده به نظر برسند و در زمستان مثل این است که بعد از یک پیاده‌روی طولانی در برف پا به داخل خانه گذاشته‌اید.

آرایشگر گوچی می‌گوید: رژگونه باید به صورت شما ظاهر سالم و شاداب بدهد، مثل اینکه اکسیژن زیادی در پوستتان وجود دارد.

در بین رژگونه‌های مایع، پودری، کرمی و هر محصول دیگری در این بین، فرمولی وجود دارد که متناسب با رنگ پوست، نوع و ترجیحات آرایش هر فرد باشد، چه از طرفداران ظاهر ساده و یا علاقمندان به زرق و برق باشید.

هر کدام مجموعه ای از مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، رژ گونه مایع، بدون اینکه مات به نظر برسد، به طور یکپارچه در پوست ذوب می‌شود، در حالی که رژگونه کرمی چند کاره است و برای رنگ دادن به لب‌ها، پلک‌ها و همچنین گونه‌ها از آن استفاده کرد.

کدام رژگونه برای من مناسب است؟

برای انتخاب رژگونه مناسب ایده خوبی است که بر اساس نوع پوست خود تصمیم بگیرید. اگر پوست شما تمایل به خشکی دارد، رژگونه کرمی را انتخاب کنید که حاوی برخی مواد آبرسان و دوستدار پوست مانند ویتامین E و کره شی است و برعکس رژگونه پودری مات برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب‌ترهستند.

اگر زیر چشم‌هایتان کمی تیره است، می‌توانید رژگونه‌تان را کمی بالاتر ببرید، زیرا می‌تواند به از بین بردن رنگ‌های آبی و خاکستری کمک کند. آرایشگر گوچی خاطرنشان می‌کند: برای ایجاد ظاهری آفتاب زده و برنزه، می توانید رژگونه خود را کمی روی خط بینی هم بکشید.

در ادامه بررسی کاملی از بهترین رژگونه‌ها را می‌بینید که متناسب با همه بودجه‌ها، رنگ‌های پوست و پوشش‌های دلخواه تقسیم بندی شده است.

بهترین رژگونه مایع

رژگونه مایع Rare Beauty Soft Pinch Liquid Blush

جای تعجب نیست که به رژگونه مایع Rare Beauty رتبه برتر را دادیم. این محصول بلافاصله پس از عرضه در بازار به راحتی قلب همه علاقه‌مندان زیبایی را به خود جلب کرد. نه تنها فرمول بسیار سبک و درعین حال ماندگاری دارد، بلکه دارای رنگدانه فوق العاده، قابل ساخت است. همچنین حاوی ترکیبی گیاهی از نیلوفر سفید گاردنیا و نیلوفر آبی است که به تسکین و تغذیه پوست شما کمک می‌کند.

بهترین رژگونه با ماندگاری بالا

رژگونه کرمی  Fenty Beauty Cheeks Out Freestyle

هیچ چیز بهتر از یک رژگونه کرمی که در برابر عرق و آب سبک و مقاوم باشد، نیست. این رژگونه طیف سایه وسیعی دارد و پوششی شفاف و قابل ساخت دارد و بدون ایجاد احساس چسبندگی یا چربی روی پوست باقی می‌ماند.

بهترین رژگونه اسفنج‌دار

رژگونه اسفنج‌دار شارلوت تیلبری

بر کسی پوشیده نیست که محصولات شارلوت تیلبری به داشتن درخششی زیبا شهرت دارند. این رژگونه کرمی دارای فرمولی است که خیلی سریع روی پوست خشک می‌شود اما در تمام طول روز روی پوست ثابت می‌ماند. بهترین قسمت این رژگونه یک اپلیکاتور است که می‌تواند محصول را به طور یکنواخت روی پوست پخش و ترکیب آن را در حین حرکت روی گونه‌ها آسان تر می‌کند. می‌توان این رژگونه را به عنوان هایلایتر نیز استفاده کرد.

بهترین رژگونه برای پوست روشن

رژگونه دیور Dior Backstage Rosy Glow

این رژگونه برای علاقه‌مندان زیبایی که به دنبال ایجاد ظاهری طبیعی و سایه ملایمی در اطراف گونه‌ها هستند بسیار عالی است. این محصول دارای فرمولی با فناوری منحصربه‌فرد Color Reviver است که پس از استفاده به سطح رطوبت پوست واکنش نشان داده و رنگ منحصر به فردی ایجاد می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به آرامی روی استخوان گونه‌های خود بکشید تا یک سایه صورتی فوق‌العاده طبیعی روی گونه‌های خود داشته باشید.

بهترین رژگونه با روکش مات

رژگونه مایع Mitchell Blursh Liquid Blusher

آیا تا به حال رژگونه مایع دیده‌اید که چند ثانیه پس از استفاده خشک و مات شود؟ این محصول به گونه ای ساخته شده که می‌توانید هم زیر و هم روی آرایش خود از آن استفاده کنید، بدون اینکه آرایش پایه شما را خراب کند. رژگونه Mitchell  در 15 رنگ مختلف برای هر رنگ پوست تولید شده و حتی می‌توان از آن به عنوان یک رژ لب مایع هم استفاده کرد.

بهترین رژگونه پودری

رژگونه پودری نارس NARS Orgasm X Mini Blush این محصول در انواع پوشش‌های مات و درخشان تولید شده و دارای فرمولی با رنگدانه‌های شفاف است که فلاشی طبیعی به پوست شما می‌دهد و مکمل تمام رنگ‌های پوست است. به راحتی روی پوست ترکیب شده و ظاهری ظریف برایتان ایجاد می‌کند.

بهترین رژگونه برای پوست های بالغ(دارای چروک)

رژگونه شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Pillow Talk Lip and Cheek Glow

با رژگونه کرمی شارلوت تیلبری رنگی درخشان به گونه‌ها و لب‌های خود اضافه کنید. چیزی که این رژگونه خاص را برای پوست‌های بالغ بسیار عالی می کند تمرکز آن بر ترکیبات مراقبت از پوست مانند ویتامین E و عصاره سلول‌های بنیادی برگ تمشک است که به شادابی و هیدراته نگه داشتن پوست شما کمک می‌کند.

بهترین رژگونه روشن کننده

رژگونه بنفیت Benefit Dandelion Baby-Pink Blush Powder Mini

یکی از جدیدترین محصولات Benefit رژگونه پودری مینی آن است که در 6 رنگ روشن تولید شده و تقریبا با هر رنگ پوستی مطابقت دارد. این رژگونه فوق‌العاده سبک و دارای بافت فوق العاده لطیف و فرمولی قابل ترکیب است که تا هشت ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

بهترین رژگونه گیاهی

رژگونه Huda Beauty GloWish Cheeky Vegan Blush Powder

رژگونه پودری وگان GloWish Cheeky از Huda Beauty به لطف فرمول مرمری خود تنها در با حرکت براش، فلاش طبیعی به پوست می دهد. این محصول تا 12 ساعت روی پوست ماندگاری را تضمین می‌کند و دارای فرمول نرم و کره‌ای است که با موادی مانند اسکوالان، کره شی، روغن گل رز دمشق و ویتامین E ترکیب شده است که پوست را هیدراته نگه دارد و از ته نشین شدن رنگدانه‌ها در خطوط ریز جلوگیری می کند.

بهترین رژگونه لوکس درجه یک

رژگونه شنل Chanel Les Beiges Water-Fresh Blush

این رژگونه یکی از جدیدترین محصولات شنل است که دارای فرمول بسیار سبکی است که از 75 درصد آب تشکیل شده و با ریز قطرات رنگدانه رژگونه آغشته شده است، این رژگونه ظاهری طبیعی و تازه به شما می‌دهد همچنین می‌توانید رنگ مناسب پوست خود را از بین 4 رنگ موجود به آسانی انتخاب کنید. این رژگونه ماندگاری بالایی دارد، یعنی برای استفاده درمناطق با آب و هوای بارانی مانند انگلستان بسیار مناسب است.

بهترین رژگونه با ماندگاری بالا

رژگونه تارت tarte Amazonian Clay 12-hour Blush

چه کسی رژگونه‌ای را که بافت پودری و فوق‌العاده نرم دارد و به آسانی روی پوست ترکیب شده و نیازی به استفاده مجدد در طول روز نداشته باشد را دوست ندارد؟ رژگونه تارت با ماندگاری طولانی برای ایجاد رنگی شاداب و جوان و از بین بردن هرگونه عیوب پوستی گزینه مناسبی است.

بهترین رژگونه برای ظاهری درخشان

رژگونه مایع Nars Afterglow Liquid Blush

اگر عاشق بالم لب نارس هستید حتما این رژگونه را به سبد خرید خود اضافه کنید. همان قوام را دارد اما با درخشش بی‌نظیر خود نسخه‌ی بهتر پوست شما را نشان می‌دهد. رنگدانه بسیار بالا و قدرت ماندگاری خوبی دارد که در واقع با گذشت روز و ترکیب شدن فرمول با پوست شما بهتر هم به نظر می‌رسد.

 

منبع: .glamourmagazine.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...