Fashion

بهترین کرم پود‌رهای ضدآبِ مناسب فصل گرما

کرم‌پودرهای ضد آب در مواجهه با مواردی مانند رطوبت، باران، عرق کردن، یا حتی گریه نسبت به سایر محصولات پایه بی‌همتا هستند. افرادی که به ظاهر و آرایش خود اهمیت می‌دهند منطقی است که بخواهند در طول روز آرایش خود را ثابت نگه دارند. خوشبختانه، می‌توانید روی بهترین فونداسیون‌های ضد آب برای کمک به این کار حساب کنید.

داشتن یک فرمول با کیفیت و با ماندگاری بالا که می‌تواند تمام در مقابل تمام عناصر ثابت بماند، تقریباً برای همه افراد و موقعیت‌ها ضروری است. فرقی نمی‌کند اگر برای یک روز در کنار استخر آماده می‌شوید، چه سعی می‌کنید ظاهر خود را در برابر گرما بیش از حد و عرق کردن مقاوم کنید و یا اگر آرایش عروسی خود را برنامه‌ریزی می‌کنید، در همه‌ی موارد فونداسیون‌های ضدآب و ماندگار باید در اولویت روتین آرایشی شما باشند.

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را پیدا کنیم؟

آیا واقعاً تفاوتی بین فرمول‌های سنتی، فونداسیون‌های با فرمول سبک، مرطوب کننده رنگی یا یک پوشش کامل با فونداسیون‌های ضد آب وجود دارد؟ بله، فونداسیون های ضد آب و ترکیباتی با ماندگاری بالا معمولا حاوی مواد و پلیمرهای مبتنی بر سیلیکون هستند که با ایجاد مانعی بر روی سطح پوست از نفوذ آب و خراب شدن آن جلوگیری می‌کنند. به این معنی که ضد آب بوده و برای تحمل گرم‌ترین روزهای سال فرموله شده‌اند. اگر پس از استفاده از کرم پودرهای ضد آب در آخر روی آرایش خود از اسپری تنظیم کننده (فیکس) استفاده کنید، قدرت ماندگاری بسیار زیاد خواهد شد.

اما قبل از اینکه کرم پودرهای ضدآب را امتحان کنید، حتما نوع پوست خود را در نظر بگیرید. کسانی که پوست مستعد آکنه و جوش دارند باید به فرمول‌های ضدآب توجه داشته باشند، زیرا ترکیبات پلیمری ممکن است حاوی مواد کومدوژنیک (انسداد منافذ) باشد. اما خبر خوب این است که گزینه‌های سازگار با آکنه و پوست حساس نیز در گزینه‌های ضد آب وجود دارد، همچنین کرم پودر آبرسان که حاوی ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید و ویتامین E است برای افراد با پوست خشک مناسب هستند. دقت کنید حتما قبل از خواب از پاک کننده‌های آرایش مناسب پوست استفاده کنید تا پوست را از هر گونه موادی پاک کند همچنین از تحریک جوش‌های روز بعد پیشگیری کند.

بهترین فونداسیون های ضد آب در یک نگاه :

بهترین کرم پودر ضد آب به طور کلی

کرم پودر شارلوت تیلبری Airbrush Flawless Foundation

به دنبال پوششی بی عیب و نقص و قابل ساخت هستید که روی پوست ثابت بماند حتی در شرایطی که خیلی عرق می‌کنید، این کرم کاملا نیاز شما را برآورده می‌کند. این فرمول ضد انتقال حاوی یک فناوری اختصاصی به نام Magic Replexium است که به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک هم کمک می کند. به علاوه، این فرمول در طیف رنگی بالا موجود است تا با انواع رنگ پوست سازگار باشد.

 

 

بهترین کرم پودر ضد آب با ماندگاری بالا

Make Up For Ever Mate Velvet Skin Food Coverage Full

بسیاری از کرم‌های ضد آب برای کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند بسیار سنگین است، اما خوشبختانه این کرم پودر حتی برای پوست آکنه دار هم بسیار ایده‌آل است. این محصول در 38 رنگ تولید شده، روکش مات دارد و حاوی پودرهای مخصوص جذب روغن است که به حفظ درخشندگی بیش از حد انواع پوست به ویژه پوست چرب کمک می‌کند. فرمول آن در برابر انتقال و عرق مقاوم است حدود 24 ساعت پوشش کاملی را به شما ارائه می‌دهد.

 بهترین کرم پودر ضد آب با روکش مات

Dior Forever SPF 15

کرم پودر دیور فوراور با ماندگاری بالا و پوششی مات‌کننده که برای پوشش روزمره کاملا ایده‌آل است. علاوه بر ماندگاری تا 24 ساعت، پوست را درهمان ساعات تغذیه می‌کند. عصاره زنبق در برابر اکسیداسیون از پوست محافظت می‌کند، عصاره گل رز بافت را بهبود می بخشد و عصاره بنفشه وحشی هیدراتاسیون را افزایش می‌دهد. به علاوه این کرم پودر با SPF 15 یک امتیاز مثبت برای گزینه روزانه شما است.

بهترین کرم پودر ضد آب برای بدن

Dermablend Leg and Body Makeup

یک لایه از این فونداسیون بدن، برای پوشاندن تقریباً هر چیزی کافی است. دارای فرمول قابل ساخت است که می‌توانید تیره ترین نقاط را پنهان کنید حتی خالکوبی، لکه‌ها و جای آکنه. همچنین تا 16 ساعت در برابر لکه و انتقال مقاوم است، به خصوص زمانی که با پودر حالت دهنده مورد علاقه شما ست شود. و به عنوان یک امتیاز اضافی، هر جا که از این کرم پودر استفاده کنید، مقداری محافظت اضافی در برابر آفتاب (حاوی SPF) دریافت خواهید کرد.

بهترین کرم پودر ضد آب با قیمت مقرون به صرفه

L’Oréal Paris Infallible 32HR Fresh Wear Foundation

کرم پودر لورآل دارای فرمول ضدآب، سبک و قابل تنفس است، در عین حال قادر است پوششی متوسط ​​و طبیعی را بدون احساس سنگینی و لک شدن روی پوست به شما ارائه دهد. کرم پودر لورآل یکی از بهترین فونداسیون‌های ضد آب است که می‌توانید با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

بهترین فونداسیون ضد آب برای پوشش کامل

Fenty Beauty by Rihanna Pro Filt’r Soft Matte Longwear Liquid Foundation

کرم پودرهای پر طرفدارمحصولات زیبایی ریحانا که دارای 55 رنگ هستند و همگی پوششی متوسط ​​تا کامل را به شما ارائه می‌دهند. این فرمول همچنین دارای رنگدانه های بالا با ماندگاری طولانی و فناوری ویژه سازگار با آب و هوا برای مبارزه با گرما، تعریق و درخشندگی در تمام طول روز است.

بهترین فونداسیون ضد آب حاوی هیالورونیک اسید

NARS Soft Matte Complete Foundation

این کرم پودر با پوشش کامل در روزهای بسیار گرم روی پوست ثابت مانده و علاوه بر ماندگاری تا 16 ساعت، حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید برای آبرسانی به پوست خشک و عصاره ریز جلبک برای کنترل درخشندگی است. به همین دلیل، این کرم پودر را برای پوست های بالغ (دارای چروک) پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین کرم پودر ضد آب برای پوشش قابل ساخت

Estée Lauder Stay-in-Place

کرم پودر استی لاودر به شما وعده می دهد که با وجود گرما، رطوبت و عرق، 24 ساعت دوام خواهد آورد. با این حال، بسیار سبک وزن و قابل ساخت است، بنابراین هرگز با این فرمول احساس سنگینی نخواهید داشت.

 

 

بهترین کرم پودر ضد آب و بدون چربی

IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ Oil-Free Matte SPF

علاوه بر محافظت در برابر آفتاب، این فرمول بدون چربی چندین مزیت برای پوست را به شما ارائه می کند. روکش کاملا مات، بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر منافذ و لکه ها ویژگی‌هایی است که این فونداسیون را خاص می‌کند پس اگر پوست خیلی چربی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم پودر  IT cosmetics  است.

منبع: glamourmagazine.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...