Fashion, Uncategorized

بهترین ریمل‌ برای افزایش طول، حجم، فر و وضوح نهایی

از نظر هر کدام ما ریمل خوب یک تعریفی دارد و اینکه بهترین ریمل کدام است مانند سایر محصولات آرایشی به سلیقه و ترجیحات شخصی هر کسی برمی‌گردد.

برخی از ما به دنبال افزایش طول و بلند شدن مژه‌ها، بعضی دیگر به دنبال حجم دادن و بعضی به دنبال ریمل‌های ضد آب هستیم. خوشبختانه، ریمل‌ها به اندازه‌ای تکامل یافته‌اند که بتوانیم انتخاب گسترده‌ای داشته باشیم، از براش‌های گرد و کشیده گرفته تا ریمل‌های دو طرفه و … که همگی کاربردهای متنوعی به ما ارائه می‌دهند.

اما همه ریمل‌ها در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن توانایی آنها در بهتر و تاثیر گذارتر کردن آرایش چشم ما است. چه در حال رفتن به مهمانی شب با آرایش غلیظ باشید، چه برای ظاهری ساده و روزمره، یک ریمل با کیفیت می تواند همه چیز را در یک لحظه به هم گره بزند. به هر حال، دلیلی وجود دارد که چرا از قرن نوزدهم این محصول آرایشی در روتین زیبایی همه افراد وجود دارد.

به طور خلاصه، هدف اصلی ریمل، به حداکثر رساندن و برجسته کردن مژه‌های طبیعی شماست. همانطور که می‌دانید در مارکت آرایشی و بهداشتی تنوع بسیاری از ریمل ها وجود دارد، حتی برخی از آنها دارای مواد مغذی هستند که از سلامت مژه‌های شما مراقبت می کنند.

بهترین ریمل ها در یک نگاه :

بهترین ریمل در نگاهی کلی: ریمل میبیلین Maybelline Lash Sensational Sky High

بهترین ریمل برای شباهت به مژه‌های کاشت و مژه مصنوعی: ریمل دیور Diorshow Pump ‘N’ Volume

بهترین ریمل در ماندگاری بالا: ریمل توفیسد مدل Better Than Sex mascara

بهترین در ریمل‌های ارزان قیمت: ریمل میبیلین مدل Maybelline Mascara Lash Sensational

بهترین ریمل برای فر کردن: ریمل بنفیت مدل benefit Roller Lash Lifting and Curling Mascara

این ریمل بنفیت به طرز ماهرانه‌ای مژه‌های شما را از جدا کرده و بلند می‌کند (گرد می‌کند) و آنها را با فرمولی که تا 12 ساعت ماندگاری دارد می‌پوشاند. همچنین با پروویتامین B5 و سرین فرموله شده که به پرورش و تغذیه همزمان مژه های شما کمک می کند.

بهترین ریمل برای پوشش 24 ساعته: ریمل سینت لورن مدل Yves Saint Laurent Mascara Lash Clash

این ریمل دارای فرمول نوآورانه‌ی روغن در آب است که ترکیب آن را غلیظ و کرمی با حجم فوق العاده ای  به شما ارائه می‌دهد که تا 24 ساعت ماندگاری دارد. همچنین حاوی عصاره زنبق فلورنتینا است که به حالت دادن مژه های شما با هر پوشش کمک می‌کند.

بهترین ریمل برای حجیم کردن و پر پشت کردن: ریمل لانکوم مدل Lancome Hypnose Mascara

ریمل Lancome’s Hypnose مژه‌هایی بسیار حجیم، بدون توده و پر جلوه به ارمغان می آورد که تا زمانی که به آرامی آن را پاک نکنید، پوستتان را لک نمی‌کند.

بهترین ریمل برای داشتن مژه‌هایی با وضوح بالا ریمل استی لودر مدل Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara است.  برند Estee Lauder به خاطر ریمل‌های چشمگیرش شناخته شده است، به لطف مواد کیفیت بالا و یک اپلیکاتور عالی مژه‌ها را بدون توده‌ای از مواد و به شکل تمیز و جدا از هم برجسته می‌کند.

 

نکات و ترفندهایی که در استفاده از ریمل باید بدانید:

مراقب باشید که بیش از حد براش را داخل ریمل پمپ نکنید (ریمل را خیلی زود خشک می کند).

اگر براش ریمل مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن را تمیز کنید و برای استفاده در لوله بعدی که امتحان می کنید نگه دارید.

اگر می‌خواهید اثر بخشی ریمل را بالا ببرید آن را با یک پرایمر پرکننده مژه لایه بندی کنید. چندین بار زیر و روی آن را بکشید تا قدرت حداکثری ریمل شما افزایش یابد.

فراموش نکنید که برای بلند کردن، تاب دادن و جدا کردن مژه‌ها از فر مژه استفاده کنید. این بهترین راز چشمان زیبا است.

برای مژه‌های پایینی، توصیه می‌کنیم از ترفند سلنا گومزاستفاده کنید که با فشار دادن مژه‌ها یه وسیله‌ی یک موچین ظاهری عروسکی به چشمانتان می‌دهد.

نحوه زدن ریمل:

وینسنت فورد، آرتیست جهانی در NARS، معتقد است که بهترین مدل ریمل زدن به این بستگی دارد که می خواهید چشمان شما چه داستانی را تعریف کنند. او می‌گوید: “برای داشتن ظاهری طبیعی، از کشیدن ریمل روی مژه‌ها از ریشه تا نوک تمرکز کنید، گویی مژه‌ها را برای بلندی شانه می‌زنید. سپس هر قسمت اضافی را با براش مژه یا نوک انگشتان از بین ببرید تا مژه‌ها ظاهری جدا از هم داشته باشند.

وینسنت همچنین می‌گوید: «برای داشتن ظاهری دراماتیک‌تر، ریمل را در قسمت ریشه مژه‌ها براش بکشید، به این شکل که براش را در قسمت ریشه مژه تکان دهید و به نوک مژه‌ها نزنید این حالت مژه‌هایی پر و چهره‌ای جذاب به شما می‌دهد.»

ریمل‌های مناسب چشمان حساس:

اگر چشمان حساسی دارید که خیلی زود تحریک شده و دچار خارش‌ می‌شود، پیدا کردن ریملی که پوست لطیف اطراف چشم‌ها را تحریک نکند شاید برایتان دشوار باشد. اما واقعیت این است که گرد و غبار، آلرژی ها، تغییرات دما و استفاده از لنزهای تماسی همگی می توانند باعث افزایش حساسیت شوند که با افزودن یک محصول آرایشی تحریک کننده بیش از پیش غیرقابل تحمل می شود.

خوشبختانه، تعداد زیادی ریمل وجود دارد که به دقت آزمایش شده تا به اندازه کافی برای چشمان حساس ملایم باشد و حتی حساس ترین مژه ها هم بتوانند از آن استفاده کنند، این ریمل‌ها اغلب با تایید چشم پزشک و با مواد مغذی و تسکین دهنده همراهند و فرمولاسیون آن‌ها برای حفظ سلامت مژه ها طراحی شده است.

قدم بعدی یافتن فرمولی است که پاک کردن آن خیلی سخت نباشد، زیرا برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند بسیار مهم است که در پایان روز با مشکل مواجه نشوند. همچنین باید نوع قلمویی را که استفاده می‌کنید در نظر بگیرید خواه یک چوب پلاستیکی باشد یا یک براش مو، انواع مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

در نهایت، ممکن است بخواهید تکنیک برنامه خود را تغییر دهید تا از تحریک غیر ضروری جلوگیری کنید. برای چشم های حساس، استفاده از فرمول در ریشه مژه برای حجیم کردن اصلا مناسب نیست. در عوض، آن را کمی بالاتر از ریشه و دورتر از چشم قرار دهید.

یکی از گزینه‌های مناسب برای چشمان حساس ریمل مک مدل MAC Extended Play Lash  Mascara  است. به ندرت می توان فرمول ضد آبی را پیدا کرد که برای چشم های حساس مناسب باشد، اما این دقیقاً همان چیزی است که این فرمولاسیون MAC ارائه می دهد. این ریمل توسط چشم پزشکان آزمایش شده و پوششی طولانی مدت، سیاه کربنی و ضد لک ارائه می دهد.

 

گزینه‌ی بعد ریمل لاروشه پوزای است که با  ژل شستشو صورت لاروشه پوزای خود شناخته شده‌اند، همیشه می‌توانید به برند La Roche Posay برای ارائه فرمول‌های ملایمی که روی حساس‌ترین سوژه‌ها آزمایش شده‌اند، تکیه کنید. این ریمل نه تنها پوشش مشکی براقی را برای ضخیم‌تر کردن مژه‌ ارائه می‌دهد، بلکه برای حداکثر تحمل تست آلرژی روی آن انجام شده است.

منبع: glamourmagazine.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...