Fashion, Uncategorized

نحوه انتخاب و استفاده از کالر کورکتور مناسب شما

پنهان کردن اثرات شب بیداری و مخفی کردن لکه‌های پوستی، از اثرات کانسیلر، یک معجزه درمحصولات آرایشی است. در حالی که کانسیلر همرنگ پوست می‌تواند به تنهایی معجزه کند، کانسیلرهای رنگی به خصوص برای افرادی که مشکلات اختلال رنگ در پوست دارند، می‌تواند اثر بیشتری داشته و بسیار کارآمد باشد.

برای مثال، می‌توانید از فرمول هلویی برای مخفی کردن حلقه‌های زیر چشم و از فرمول سبز برای کاهش ظاهر جوش‌های قرمز استفاده کنید. در این مقاله، نکات مربوط به کانسیلرهای اصلاح کننده رنگی، نحوه انتخاب رنگ مناسب برای شما و نکات و ترندهای آرایشی را بررسی می‌کنیم.

کانسیلر اصلاح کننده رنگ چیست؟

کانسیلرهای اصلاح کننده رنگی برای خنثی کردن عیوب پوست مانند قرمزی، زردی و تغییر رنگ عمومی طراحی شده‌اند. در حالی که برخی از مشکلات خفیف تغییر رنگ پوست را اغلب می‌توان با کرم پودر و کانسیلر همرنگ تناژ پوست پوشاند، استفاده از کانسیلر اصلاح کننده رنگی در زیر کرم پودر می‌تواند پوشش کاملی را که به دنبال آن هستید به شما بدهد.

نحوه انتخاب کانسیلر اصلاح کننده رنگ

برای تعیین رنگ مورد استفاده، به چرخه رنگ مراجعه کنید. رنگ‌های مکمل، یا جفت‌های متضاد روی چرخه رنگ، یکدیگر را خنثی می‌کنند، که نهایتا می‌تواند پوست شما را مانند یک بوم خنثی برای استفاده از فونداسیون آماده کند.

نحوه استفاده از کانسیلر اصلاح کننده رنگ

هنگام استفاده از کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ جمله کمتر بیشتر است صدق می‌کند، یعنی هر چه کمتر از آن استفاده کنید اثر مطلوب‌تری به جا می‌گذارد. تصحیح کننده رنگ مناسب را روی هر قسمت که می‌خواهید بمالید و سپس فونداسیون یا کرم پودر خود را روی آن بزنید و برای پخش فونداسیون از تکنیک فشار دادن  استفاده کنید و آن را روی پوست خود نکشید. اگر به پوشش بیشتری نیاز بود، با استفاده از کانسیلر همرنگ پوست و یک اسفنج مرطوب آن را جبران کنید. استفاده از روش فشار دادن به جای کشیدن فونداسیون روی پوست، این اطمینان را حاصل می کند که کانسیلر اصلاح کننده رنگ در جای خود باقی می‌ماند.

نحوه استفاده از اصلاح کننده‌های رنگ سبز

رنگ سبز می تواند لکه‌های قرمز مانند لک‌های مادرزادی، بثورات یا آکنه را اصلاح کند. اگر با روزاسه، اگزما یا قرمزی متوسط ​​روی گونه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید، یک کانسیلر سبز رنگ را انتخاب کنید تا عیوب قرمز رنگ را خنثی کند. ما یک فرمول با ماندگاری بالا، مانند کانسیلر LA GIRL به رنگ سبز را توصیه می کنیم که به طور یکپارچه با پوست ترکیب می شود تا ظاهری طبیعی به آن بدهد.

نحوه استفاده از اصلاح کننده‌های رنگ زرد

کانسیلر زرد، رنگ صورتی و قرمز بسیار ملایم را اصلاح می‌کند همچنین می‌تواند به عنوان روشن کننده هم رئی پوست عمل کند. از کانسیلر زرد رنگ برای به حداقل رساندن ظاهر مویرگ‌های پاره شده یا حساسیت‌های خفیف پوست استفاده کنید. این رنگ همچنین برای خنثی کردن قرمزی اطراف بینی و دهان بسیار مناسب است. برای اینکه خودتان به راحتی بتوانید کانسیلر‌های رنگی را امتحان کنید، از پالت کانسیلر اصلاح کننده رنگ آرایش حرفه‌ای NYX را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این پالت همه رنگ‌هایی را که ممکن است نیاز داشته باشید در یک مجموعه فشرده و مفید دارد.

نحوه استفاده از اصلاح کننده‌های رنگ صورتی

کانسیلر با تناژ رنگ‌های صورتی با هر رنگ زرد و سبز ملایمی مقابله می‌کند. از کانسیلر صورتی برای روشن کردن پوست زیتونی استفاده کنید. سایه‌های روشن صورتی نیز برای برجسته سازی عالی هستند. مقداری از این محصول را روی نواحی بالای گونه و گوشه داخلی چشم‌ها بکشید تا برجسته سازی مناسبی برایتان ایجاد ‌کند.

نحوه استفاده از اصلاح کننده‌های رنگ قرمز، نارنجی و هلویی

رنگ‌های نارنجی، قرمز و هلویی می‌توانند به اصلاح رنگ‌های آبی و بنفش که از حلقه‌های زیر چشم و همچنین لکه‌های تیره ناشی از افزایش سن یا آسیب‌های ناشی از نور خورشید می‌آیند، کمک کنند. استفاده از کانسیلر نارنجی را برای کبودی‌های آبی (تیره‌تر) مناسب است و هلوی رنگ برای پوشاندن لکه های آبی با رنگدانه کمتر طراحی شده است. پوست‌های روشن‌تر می‌توانند از کانسیلر هلویی رنگ برای پوشش هایپرپیگمانتاسیون استفاده کنند، در حالی که برای پوست‌های تیره‌تر سایه های نارنجی و قرمز بهتر عمل می‌کند. کالر کورکتور شارلوت تیلبری با فرمولاسیون کرمی به طرز هوشمندانه‌ای با سایر محصولات آرایشی ترکیب شده و ظاهری بی عیب و نقص و درخشان به شما می‌دهد.

نحوه استفاده از اصلاح کننده‌های رنگ بنفش و آبی

کانسیلرهای بنفش و آبی به خنثی کردن رنگ‌های زرد و نارنجی و همچنین اصلاح لکه‌های تیره و پیگمانتاسیون کمک می‌کنند همچنین برای اصلاح شرایطی که رنگ پوست بیش از حد تناژ نارنجی دارد بسیار مناسب است. (مانند زمانی که پوست بیش از حد برنزه شده باشد.)

منبع: makeup.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...