Fashion, Lifestyle

12 سبک آرایش نقره‌ای و کرومیک

 پس از گذشت تقریبا یک دهه که سایه‌های گرم و رنگ‌های خنثی در دنیای آرایش در مرکز توجه بودند، به نظر می‌رسد رنگ‌های متالیک سرد با حالتی پرشور و شکوهمند به بازار بازگشته‌اند. از مانیکورهای الهام گرفته از درخشش الماس تا چشم‌های براق و رنگی مادیکا در سریال  Euphoria که بسیار ترند شد، پوشش نقره‌ای و براق را در همه جا می‎بینیم. به عبارت دیگر، زمان آن رسیده است که با انتخاب پالت‌های براق و زرقی برقی با رنگ‌های قوی، از پالت‌های خنثی (Naked) خداحافظی کنید.

سایه چشم نقره‌ای به دوران Glam Rock و دیسکو باز می‌گردد. آرایش نقره‌ای امروزی همچنان همان روحیه سرگرم‌کننده را دارد، اما از پوشش‌های راحت و ساده تا طرح های جسورانه و پیچیده، طیف گسترده ای را ر بر می‌گیرد. در این مقاله ۱۲ سبک از بهترین میکاپ‌های نقره‌ای که امروزه بسیار ترند شده را معرفی می‌کنیم.

سایه نقره‌ای ساده

به همان اندازه که ساد  است، شیک هم هست، یک لایه ساده از سایه نقره‌ای خود بزنید. ما استفاده از  سایه Makeup by Mario Master Crystal Reflector in  را پیشنهاد می‌دهیم. سایه را در گوشه داخلی چشم و روی مرکز پلک‌ها بزنید. با استفاده از یک براش سایه ظریف ، زیر پلک پایینی خود را مانند یک خط سایه بکشید. سعی کنید مابقی آرایش خود را ساده نگه دارید؛ یک براق کننده لب (berry lip) ملایم و طبیعی بزنید، می‌توانید از بالم لب هدی بیوتی استفاده کنید. مژه‌های جالب و بلند را امتحان کنید، برای داشتن ظاهری متفاوت به شما کمک می‌کنند.

خط چشم بلند نقره‌ای

ریحانا می‌تواند هرچیزی حتی عجیب‌ترین‌ها را امتحان کرده و به نمایش در بیاورد، اما خط چشم بلند نقره‌ای به شکل باور نکردنی آسان است و همه می‌توانند آن را در آرایش خود استفاده کنند. خط چشم نقره‌ای را بکشید فقط سعی کنید دنباله آن شدیدا رو به بالا باشد. از یک گوش پاک کن آغشته به میسلار برای تمیز کردن لبه‌ها استفاده کنید، تمیز کردن ناحیه اطراف خط چشم باعث نمایش بیشتر آن می‌شود. ما خط چشم Dior Diorshow Stylo Waterproof Eyeliner in Pearly Silver  را معرفی می‌کنیم، اما شما می‌توانید به راحتی از یک سایه نقره‌ای که با آب ترکیب شده استفاده کنید.

چشم دودی نقره‌ای

چشم سیاه دودی کلاسیک در ترکیب با رنگ نقره‌ای درخشان بسیار جذاب است. برای داشتن این میکاپ، یک سایه مایع نقره‌ای براق، یک سایه پودری سیاه درخشان و یک خط چشم سیاه مات برای ایجاد مرزی بین سایه و خط مژه لازم دارید.

سبک Grunge Glam

سیاه و نقره‌ای یک ترکیب دوتایی قدرتمند است که ظاهری خاص به شما می‌بخشد. با استفاده از سایه Moondust در رنگ Space Cowboy از برند   Urban Decay  و مداد چشم 24/7 در رنگ Perversion به سادگی می‌توانید این آرایش را امتحان کنید.

آرایش با بدلیجات و اکسسوری‌های نقره‌ای

استفاده کردن از جواهرات و نگین‌های صورت در آرایش مانند آنچه در Euphoria  می‌بینید یکی از سبک‌های ترند امسال است. دانی دیوی (Donni Davy) میکاپ آرتیست حرفه‌ای طراح این نوع آرایش است، او می‌داند چگونه آرایش جادویی و برجسته را ایجاد کند.

چشم‌های نقره‌ای براق (اکلیلی)

تنها چیزی که بهتر از یک چشم براق است، یک چشم بسیار براق است. این آرایش چشم را با یک رژ لب پررنگ مانند رژ لب بنفش تیره (روی آن با را با برق لب براق کنید) ترکیب کنید. ما رژ لب میبیلین مدل super stay رنگ founder را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مابقی آرایش را ساده و طبیعی انجام دهید تا تمرکز بر درخشش چشم‌ها بیشتر شود.

چشم دودی فوق العاده پررنگ

برای یک آرایش چشم دودی تیره که از سبک گرانج الهام گرفته، سایه شما به یک دنباله تیز شکل و اغراق آمیزی که از لبه چشم به سمت شقیقه ها کشیده می‌شود احتیاج دارد. از کانسیلر و میسلار واتر برای برجسته سازی لبه‌های فوق العاده تیز سایه استفاده کنید و از مخلوط کردن، ترکیب کردن و باز ترکیب کردن سایه نترسید.

سایه همراه با هاله هولوگرافیک

با چشمانی که هاله هولوگرافیک و پر زرق و برق دارد، آرایش خود را یک درجه بالا ببرید. میکاپ فوراورز (Star Lit Glitter) رنگ نقره‌ای هولوگرافیک (S107) را استفاده کنید. این رنگ نقره‌ای ذرات سست نور را منعکس کرده و جلوه‌ای بیش از حد درخشان به شما می‌دهد.

گوشه داخلی چشم خود را براق کنید

اگر از طرفداران رنگ نقره‌ای هستید اما ظاهر ساده‌تر را ترجیج می‌دهید، کافی است فقط کمی گوشه داخلی چشمان خود را نقره‌ای رنگ و براق کنید. برای یکدست شدن کمی از سایه را به ناحیه پشت چشم هم پخش کنید اما بیشترین تمرکز سایه را در گوشه داخلی نگه دارید. با یک خط چشم مشکی ساده روی آن را بپوشانید، حالا شما آماده هستید.

 

سایه کرومی غلیظ

این آرایش چشم غلیظ و در عین حال قدرتمند برای افراد ساده مناسب نیست. همه چیز، از قسمت‌های آینه‌ای کرومی گرفته تا خط چشم و زیر سازی سایه مشکی، همه این عوامل خاص و شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کنند تا ظاهری متفاوت داشته باشید.

منبع: BYRDIE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...