Fashion

کانسیلر Shape Tape از برند Tarte را تست کنید و تمام روز نیاز به تمدید نداشته باشید.

کانسیلرها دارای فرمولاسیون‌های مختلفی‌ هستند، از فرمولی با پوشش بالا گرفته تا بافت شفاف‌تر و کمی رقیق‌تر، همچنین کانسیلر‌های مایع و سبک تا کرمی تر با پوششی که بیش از یک روز کامل دوام می‌آورد. کانسیلرها از حلقه‌های تیره زیر چشم تا لک‌ها و حتی مویرگ‌های شکسته را هدف قرار می‌دهند و در واقع برای پوشاندن تمام این موارد و هر آنچه که نمی‌خواهید دیگران ببینند، ساخته شده‌اند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که یافتن کانسیلر مناسب سخت است، اما پیدا کردن محصولی که همه این کارها را انجام دهد، آنقدرها هم پیچیده نیست.

ASHLEY REBECCA یکی از نویسندگان مجله byrdie کانسیلر Shape Tape Tarte را بررسی کرده و طبق گفته‌ی او این کانسیلر انتظارات را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند. در ادامه به بررسی نظرات او می‌پردازیم:

درباره پوست من: آرایش روزانه

کانسیلر بخش بزرگی از روتین آرایشی من و محصولی است که هر روز از آن استفاده می‌کنم. آرایش یکی از روتین های روزانه من است اما همیشه با یک سری ازمحصولات تکرار نمی‌شود، برای مثال گاهی اوقات روز را بدون استفاده از ریمل شروع می‌کنم اما هرگز بدون کانسیلر از خانه بیرون نمی‌روم. پوست من روشن و همراه با حلقه‌های تیره زیر چشم است، بنابراین بخش‌های اصلی صورت که دوست دارم پوشش دهم، عروق شکسته اطراف بینی، ناحیه زیر چشم، و البته هر لکه غیرمنتظره ای که ممکن است ناگهان بیرون زده شود. آرایش روتین من معمولا یک کرم پودر درخشان، کانسیلر، ژل ابرو، برونزه کننده، رژ، و هایلایتر است.

نحوه استفاده: به سرعت ترکیب کنید

چند بار طول کشید تا به استفاده از این کانسیلر عادت کنم، زیرا براش آن بسیار بزرگتر از سایر کانسیلرهایی است که در گذشته استفاده می کردم و به دلیل اندازه آن می تواند تا سه برابر بیشتر محصول را پخش کند. اولین باری که این کانسیلر را استفاده کردم متوجه شدم که در واقع بیش از حد از آن به پوست زدم. من چند نقطه زیر چشمانم زدم و سپس همین کار را در اطراف بینی، پیشانی و ناحیه چانه انجام دادم وبا برس کانسیلر خود ترکیب کردم، اما بعد متوجه شدم که واقعاً باید مقداری را که اضافی است پاک کنم. روز بعد، مقدار بسیار کمتری از کانسیلر را روی همان نواحی صورتم زدم و با همان برس کانسیلر را مخلوط کردم و در نهایت متوجه شدم که این روش درست استفاده از محصول است زیرا این کانسیلر رنگدانه‌های بسیار بالایی دارد و احتیاجی به استفاده بیشتر از آن نیست.

نتیجه نهایی روی پوست: مات و برجسته

پوشش نهایی کانسیلر تارت بیشتر از اینکه براق و درخشان باشد، مات است و این اولین چیزی بود که پس از ترکیب آن روی پوست توجه مرا جلب کرد، با این حال این کانسیلر توانایی این را دارد تا فوراً پوست را روشن کند، خیلی بیشتر از سایر کانسیلرهایی که قبلاً استفاده کرده‌ام.

شما فوراً متوجه پوشش کامل آن خواهید شد، اما کمی زمان می‌برد تا متوجه شوید که دقیقا چه میزان از محصول را هر بار استفاده کنید، اما هنگامی که کانسیلر اعمال و ترکیب شد، برای کل روز چروک نمی‌شود و به هیچ عنوان روی پوست حرکت نمی‌کند. بهترین ویژگی آن این است که پوست من بلافاصله پس از استفاده برجسته به نظر رسید، و این واقعیت که من می‌توانم از آن برای هایلایت کردن نواحی صورتم استفاده کنم، یکی از بهترین‌ خصوصیات درباره کانسیلر تارت است.

ویژگی برتر: مقدار کمی از آن کافیست

ارزش این کانسیلر که باعث شده جایگزین فرمول های دیگر شود این است که به علت غلظت بالای رنگدانه و پوشش ماندگار میزان کمی از آن را باید استفاده کرد و به دلیل ماندگاری بالا در طول روز احتیاجی به تمدید نیست و یا حتی برای بیشتر روشن کردن پوست نیازی به لایه دوم و سوم ندارد زیرا با یکبار استفاده به دلیل رنگدانه بالا به میزان کافی پوست را روشن می‌کند.

محصولات مشابه: گزینه‌هایی که پیش رو دارید

1) کانسیلر کرمی نارس Nars Radiant: این کانسیلر با پوشش بالا ساعت‌ها روی پوست ماندگاری دارد و هر گونه لکی را که احتیاج است کاور شود می‌پوشاند. با پوشش قابل ترکیب و سایه‌ای متنوع که می‌توانید تن رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید و سرسخت ترین حلقه‌های تیره و لکه را بپوشانید.

2) کانسیلر پت مگ گرس Pat McGrath Labs Skin Fetish: Sublime Perfection Concealer : این کانسیلر کرمی با پوشش کامل در رنگ 36 رنگ طبیعی و با فرمول مات و درخشان ارائه می شود. پس از استفاده به علت پوشش بالا و بافت سبک ، احساس طبیعی بودن به پوست می‌دهد.

3) کانسیلر توفیسد Too Faced Born This Way : این کانسیلر حاوی هیالورونیک اسید، آب نارگیل و گل رز آلپاین و فواید آبرسانی است که بعد از ترکیب چین و چروک روی پوست باقی نمی‌گذارد همچنین  ماندگاری بسیار طولانی دارد و بر روی پوست بسیار طبیعی به نظر می‌رسد حتی فراموش می‌کنید که آرایش دارید. به این دلیل که فرمولاسیون آن  بدون چربی است می توانید آن را برای کاور کردن، کانتورینگ، هایلایت و روتوش استفاده کنید.

منبع: byrdie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...