Uncategorized

چگونه کانسیلر بدون چین و چروک داشته باشیم؟

ناحیه زیر چشم ما واقعاً می تواند چهره ما را خسته یا با طراوت نشان دهد. به همین دلیل، کانسیلر اغلب یکی از پرکاربردترین محصولات در آرایش است. اما چه مبتدی آرایش کنید چه یک فرد کاملاً حرفه ای باشید، همه ما با مشکلاتی مانند خط افتادن، پخش شدن، و یا تکه تکه شدن کانسیلر، یا حتی همه آنها در کنار هم مواجه شده ایم.

زمانی که کانسیلر زیر چشم ثابت نمی ماند یا حلقه های سیاه دور چشم غیرقابل پوشاندن به نظر می‌رسند، چه باید کرد؟ به احتمال زیاد مشکل از نحوه فیکس کردن آرایش زیر چشم شماست. در این مقاله نظرات و راهنمای‌های کوئین، آرایشگر مشهور سلبریتی‌ها را برای نحوه درست فیکس کردن کانسیلر زیر چشم با شما به اشتراک می‌گذاریم. در ادامه، بهترین روش فیکس کردن کانسیلر زیر چشم را یاد بگیرید.

آبرسانی

تیم کوئین، آرایشگر مشهور، تأکید می‌کند قبل از استفاده از کانسیلر، آماده‌سازی پوست ضروری است و نباید از این مرحله صرف‌نظر کنید. او می‌گوید: آبرسانی، سنگ بنای استفاده از کانسیلر و به طور کلی آرایش است. من چند دقیقه وقت صرف می‌کنم و قبل از زدن کانسیلر، ناحیه زیر چشم را با محصولات آبرسان ماساژ می‌دهم تا تأثیر خوبی داشته باشد.

برای آماده سازی پوست،می‌توانید از  سرم آبرسان اوردینری  به پوست و زیر چشمم بزنید و به لطف بافت سبک و وجود اسید هیالورونیک، این سرم ناحیه زیر چشم را آبرسانی می کند بدون اینکه احساس چربی روی پوست ایجاد کند. بعد از اینکه سرم کاملاً خشک شد، ز کرم سیلک دور چشم تاچا را استفاده کنید و آن را ماساژ دهید دم تا جذب شود. از آنجایی که حلقه های سیاه عمیق تری دارم، عاشق محصولاتی هستم که از همان ابتدا به روشن شدن پوست کمک می کنند.

از آنجا که پوست زیر چشم نسبت به سایر نواحی صورت نازک‌تر است، قبل از رفتن به مرحله بعد، حتما به محصولات آماده‌سازی خود زمان کافی برای جذب و خشک شدن کامل بدهید. نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که هنگام آماده‌سازی باید  پوست زیر چشم را به آرامی ماساژ ملایم دهید زیرا به هیچ وجه نباید پوست این ناحیه از صورت کشیده شود.

فرمول مناسب خود را پیدا کنید

کانسیلرها در قالب‌های مختلف با سطوح متفاوتی از پوشش موجود هستند، بنابراین یافتن فرمول مناسب برای شما بسیار مهم است. قبل از انتخاب نهایی، بهتر است چند کانسیلر مختلف را امتحان کنید. به این ترتیب، می‌توانید از قوام، پوشش و اینکه آیا این محصول نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند، اطمینان حاصل کنید.

ما محصولاتی را پیشنهاد می‌کنیم که بتوان آنها را چند لایه زد و همچنان ظاهری طبیعی روی پوست داشته باشند، بنابراین کانسیلرهایی را پیشنهاد می‌دهیم که بتوان بدون باقی ماندن رسوبی ضخیم (به اصطلاح ماسیدگی روی پوست)، همچنان لایه بندی و ترکیب کرد. برای مثال کانسیلر توفیسد با بافت ملایم و لطیف خود کاملا قابل ترکیب است و در پایان ظاهری طبیعی به پوست شما می‌دهد.

محصولات را لایه بندی کنید

کوئین میکاپ آرتیست مشهور که معمولاً با پوشاندن سیاهی زیر چشم از گوشه‌های داخلی شروع می‌کند و سپس به لبه‌های بیرونی چشم می‌رود، می‌گوید: بهترین راهکار در رابطه با کانسیلر، استفاده کم و به اندازه از آن است او ادامه این چنین توضیح می‌دهد: محصول را با یک براش کانسیلر اعمال کنید و سپس به آرامی با یک اسفنج آرایشی مثل بیوتی بلندر فرن کازمتیک آن را در جای خود ثابت کنید، از نوک انگشتان دست هم برای این کار می‌توانید استفاده کنید.

برای افرادی که پوست بالغ‌تر و یا دارای چروک دارند، افزودن کمی رطوبت بیشتر در این مرحله می‌تواند بسیار مفید باشد، کوئین می‌گوید: وقتی صحبت از پوست بالغ می‌شود، با اضافه کردن یک قطره روغن چشم ضد پیری به کانسیلر، آن را شاداب و تازه روی پوست نگه دارید و ظاهری درخشان و طبیعی به آن بدهید.

اما صرف نظر از اینکه پوست بالغ داشته باشید یا نه، نکته حرفه‌ای کوئین این است که یک روغن چشم در کیف خود داشته باشید. او توضیح می‌دهد: اگر ناحیه چشم شما در طول روز شروع به چین و چروک شدن کرد، یک قطره کوچک با انگشت حلقه به آن ناحیه بمالید و به آرامی ضربه بزنید تا بدون نیاز به کانسیلر یا پودر بیشتر، آن را تازه و روشن کنید.

قدرت و تاثیر پودر مناسب

پودر، چه فشرده و چه شفاف، می‌تواند آرایش و پوست را بدون سنگینی تثبیت و مات کند. کوئین می‌گوید: من از پودر به عنوان آخرین مرحله در فرآیند کانسیلر استفاده می‌کنم. من یک فرمول شفاف و فشرده را انتخاب می‌کنم و از یک پد برای فشار دادن و غلتاندن ملایم روی قسمتی که کانسیلر را اعمال کرده‌ام استفاده می‌کنم. این فرآیند با ظرافت آرایش و کانسیلر اضافی را برای داشتن یک پایان صاف و یکدست پاک می‌کند.

پیشنهاد میکنیم از پنکک شارلوت تیلبری مدل “ایربراش فلالس فینیش” به رنگ طبیعی استفاده کنید که مورد علاقه‌ی کوئین هم هست. البته اگر پودر شفافِ پودری بیشتر سبک شماست، کوئین می‌گوید مشکلی نیست، او پیشنهاد می‌دهد به آرامی و با یک براش این پودر را زیر چشم‌ها پخش کنید.

اسپری بزنید و آرایش را تثبیت کنید

اسپری فیکس کننده واقعا معجزه می‌کند، پس این مرحله آخرِ ضروری است. بعد از اینکه به میزان دلخواه کانسیلر زدید و بقیه آرایش صورت خود را هم تمام کردید، یک اسپری فیکس کننده به ثابت ماندن آرایش و جلوگیری از پخش شدن آن در طول روز کمک می کند(برای اطمینان بیشتر از ماندگاری آرایش، اسپری های فیکس کننده ضد آب تهیه کنید.)

اسپری فیکس اربن دیکی گزینه‌ی بسیا مناسبی است، آن را به‌اندازه ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر از صورت خود دور نگه دارید و خیلی سخاوتمندانه روی تمام صورت خو اسپری کنید و در آخر مطمئن شوید که محصول کاملاً خشک شده باشد.

منبع: byrdie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...