Uncategorized

چرا ماسک لب لانیژ بسیار محبوب و پرطرفدار شده؟

کافیست فقط چند دقیقه در تیک تاک اسکرول کنید تا با ویدیویی درباره شگفت‌انگیز بودن ماسک لب لانژ  برخورد کنید. این محصول برای کسانی که توصیه‌های زیبایی خود را از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، نیازی به معرفی ندارد. اما آیا این محصول محبوب کره‌ای واقعا به اندازه تعریف‌هایی که می‌شود خوب است؟

محبوب‌ترین محصول برند لانیژ: ماسک لب شب

ماسک لب شب لانیژ با قیمت ۲۱ پوند، به راحتی پرفروش‌ترین محصول این برند است. این ماسک لب وعده می‌دهد تا در طول شب، در حالی که شما خواب هستید، لب‌هایتان را آبرسانی و تغذیه کند.

ویژگی منحصر به فرد لانیژ، مجموعه توت‌فرنگی آن است که ترکیبی از گریپ‌فروت، انار و تمشک به همراه روغن نارگیل است. این مجموعه نه تنها به مرطوب‌سازی لب‌ها کمک می‌کند، بلکه باعث حفظ رطوبت نیز می‌شود. علاوه بر این، وجود ویتامین سی در این ماسک، تا حدودی از لب‌ها در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و آن را به یک درمان کامل تبدیل می‌کند. به بیان ساده، این ماسک، بیشتر از یک بالم لب معمولی است.

آوریل کلیتون، مدیر رسانه های اجتماعی، درباره ماسک لب لانیژ:

بعد از دیدن کلی نقد و بررسی نصفه-نیمه (بعضی ها راضی، بعضی ها ناراضی) در تیک تاک، کمی نسبت به ماسک لب لانیژ شک داشتم، اما دلیلِ وایرال شدن این ماسک را حالا میفهمم! حدود پنج هفته است که از طعم انبه اش استفاده میکنم. بوی فوق العاده ای دارد و هر بار که به لب‌هایم میزنم، چشمانم را میبندم و خود را تصور میکنم که روی ساحل نشسته‌ام و به صدای امواج گوش میدهم. خودِ ماسک بافت بالمی نسبتا غلیظی دارد، اما به محض اینکه به لب بزنید، یک برق لب خوشگل روی لب‌هایتان ایجاد میشود. معمولا در طول روز پنج-شش بار از بالم لب استفاده میکردم، ولی ماسک لب شب لانیژ را فقط یه بار قبل از خواب استفاده کنید، کاملا کافیست. نکته ی مهم این است که اصلا حس چسبندگی ندارد و من در انتخاب محصولات لب خیلی وسواسی هستم و از حس چسبندگی بدم می‌آید، پس این یه امتیاز مثبت بزرگ برای من بود.

هرچند اسم آن ماسک لب شب است، اما من یک یا دو بار هم موقع کار کردن در خانه، در طول روز از آن استفاده کردم. برقِ قشنگی که روی لب ها ایجاد میکند، باعث می‌شود پرتر به نظر برسند. اگر کمی خط لب بزنید و کمی هم از ماسک لب استفاده کنید، در طول روز یک آرایشِ لبِ طبیعی و فوق العاده شیک خواهید داشت. به هر حال، هر وقت از ماسک لب شب استفاده می‌کنم، اعتماد به نفس خوبی می‌گیرم.

نظر ربز گرین، طراح محصول، درباره ماسک لب شب لانیژ

با توجه به اینکه سال هاست از ماسک لب شب لانیژ استفاده میکنم، نظر من درباره آن کاملا واضح است! طعم توت فرنگی انتخاب من است و به یک بخش جدایی ناپذیر از روتین شبانه‌ی من تبدیل شده است. به عنوان آخرین مرحله از مراقبت پوستم، یک لایه نسبتا ضخیم از آن روی لب هایم میزنم.

حس سنگینی دارد، اما از یک ماسک لب همین انتظار می‌رود، زیرا تا صبح باید روی لب‌ها دوام بیاورد، تا جایی که بعضی وقت‌ها مجبور می‌شوم صبح موقع شستن صورت، آن را پاک کنم. ماسک لب شب لانیژ به شدت آبرسان است، اما نکته ی مثبت آن این است که موهایتان به آن نمی‌چسبد.

بهترین توصیه ی من برای افرادی که تا امروز از ماسک لب لانیژ استفاده نکرده‌اند، این است که سخاوتمندانه به لب‌هایتان بزنید و نترسید چون فقط در این حالت نتیجه خوبی می‌گیرید! وقتی لب ها خشک میشود یا گوشه‌های آن ترک میخورد، با دست و دلبازی از این ماسک بزنید تا ظرف یک یا دو روز به حالت عادی برگردد.

نظر ونسا زاری، کپی رایتر برند، درباره ماسک لب شب لانیژ:

من هم طعم توت فرنگی آن را انتخاب و شروع به استفاده از آن در روتین شبانه خود کرده‌ام.  اکثر اوقات‌ قبل از خواب ماسک را می‌زنم اما یک یا دو بار هم موقع کار کردن در خانه استفاده کردم. یه لیسه همراه خود دارد که به نظر بسیار کاربردی است. چون لب‌های من همیشه خشک است و یه لایه نسبتا ضخیم از آن استفاده می‌کنم  تا رطوبت بیشتری به لب‌هام برسد.

هنوز برای دیدنِ تغییرات بلندمدت زود است، اما به راحتی می‌توان گفت که وقتی شب‌ها استفاده می‌کنم، صبح با لب های فوق العاده نرم از خواب بیدار میشوم. این ماسک شب بسیار آبرسان است و در حالی که من از بافت سنگین آن خوشم می‌آید، اگه شما از افرادی هستید که بالم لب‌ سبک را ترجیح می‌دهید، این تنها نکته‌ای است که باید در نظر بگیرید.

از آنجایی که من به طور مرتب رژ لب میزنم، دوست داشتم بدانم آیا امکان استفاد از این ماسک زیر رژلب هست یا نه؟ حتی با اینکه این کاربرد اصلی آن نیست و با وجود بافت نسبتا ضخیمش، وقتی زیر بعضی از رژ لب‌های مایع استفاده کردم خوب جواب داد. اما فکر میکنم اگر اهل استفاده از رژ لب نیستید اما ترجیح می‌دهید در طول روز یک برقِ ملایم روی لب‌هایتان باشد، گزینه‌ی خوبی است زیرا لب‌ها را آبرسانی هم می‌کند.

نظر نهایی درباره ماسک لب شب لانیژ:

اگر به طور مرتب با خشکی و ترک خوردگی لب سروکار دارید، ماسک لب لانیژ را حتما امتحان کنید، اما حتی اگر مشکل خشکی لب ندارید هم، ماسک لانیژ ارزش این را دارد که به روتین مراقبت ازپوست شما اضافه شود.

منبع: spacenk.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...