Uncategorized

هرگز از این محصولات آرایشی جدا نشو!

همه‌ی ما محصولات آرایشی زیادی را امتحان کرده‌ایم، از میان همه چیزهایی که امتحان کرده‌ایم، چه چیزهایی را واقعاً دوست داریم؟ کدام را با خوشحالی دوباره استفاده کرده و باز برای خرید آن اقدام می‌کنیم؟

در ادامه نظرات ویرایشگر زیبایی مشهور امیلی الگار(Emily Algar) را بررسی کرده و لیست نهایی آرایش او به تفکیک دسته بندی آورده شده است، مجموعه ای از محصولات آرایشی پوست، لب، ابرو و چشم که تا آخرین قطره از آنها استفاده می کند.

کرم سی سی ایت کازمتیک IT COSMETICS YOUR SKIN BUT BETTER CC CREAM

امیلی الگار می‌گوید: این همان محصول کامل پوست من است. با اینکه به عنوان یک کرم CC معرفی شده است، این محصول بیشتر یک کرم با پوشش متوسط ​​است که ظاهری کمی مرطوب دارد. این کرم پوست را از نظر رنگ و بافت نامنظم پوشش می‌دهد اما همیشه پوست شما طبیعی به نظر می رسد. من آن را با یک اسفنج زیبایی مرطوب می زنم، اما این کار را با نوک انگشتان هم می‌توان انجام داد. با اینکه SPF 50 دارد، هنوز هم باید زیر آن اسپری یا کرم ضد آفتاب بزنید!

کرم پودر نارس NARS SHEER GLOW FOUNDATION

من دو کرم پودر برای موقعیت‌های خاص دارم و کرم پودر نارس یکی از آن‌هاست. این محصول پوست من را بی‌نقص نشان می‌دهد بدون این‌که احساس کنید آرایش زیادی کرده‌اید. پوشش آن درخشان است، اما چرب نیست؛ ماندگاری بالایی دارد، اما حالت ماسیدگی ایجاد نمی‌کند. خط نمی‌افتد، تغییر رنگ نمی‌دهد و طیف رنگی فوق‌العاده‌ای دارد. به‌واقع محصولی بی‌نظیر و ضروری‌ست.

کرم پدر جورجو آرمانی GIORGIO ARMANI LUMINOUS SILK FOUNDATION

امیلی الگار می‌گوید: این انتخاب دومِ من و احتمالا یکی از محبوب‌ترین کرم پودرهای دنیا است. شاید از نظر پوشش‌دهی کمی بیشتر از گزینه قبلی باشد (به نظر من). با این حال، بافت آن سبک و راحت است و درخشش طبیعی به پوست می‌دهد بدون اینکه احساس چربی داشته باشید. گران است و ماندگاری بالایی دارد، اما من دو هفته یکبار (برای مناسبت‌های خاص) از آن استفاده می‌کنم، .

کرم CHANTECAILLE JUST SKIN

این محصول آخر هفته‌ی من برای پوست است، رنگ ملایم و بافت سبکی دارد اما اعتماد به نفسی را که پوستی “کمی بهتر” می‌تواند به ارمغان بیاورد، به شما می‌دهد. به اندازه‌ای راحت است که با انگشتان آن را بزنید، اما با اضافه کردن یک اسفنج مرطوب + کمی کانسیلر، پایه‌ای طبیعی و در عین حال درخشان به دست می‌آورید.

کانسیلر نارس NARS RADIANT CREAMY CONCEALER

طبق گفته‌ی ادیتور زیبایی امیلی الگار کانسیلر نارس، بهترین کانسیلر موجود است. هر چیزی را از سیاهی دور چشم تا جوش‌های قرمز و لک به راحتی پوشش می‌دهد و به لطف مات بودن و کمی بافت پودر مانند، ماندگاری بالایی هم دارد. مقدار کمی از آن را پشت دستم می‌زنم، به نقاط مورد نیاز صورتم اضافه می‌کنم، بعد از گذشت یک دقیقه و قبل از اینکه به آرامی با انگشتانم آن را پخش کنم، ابروهایم را درست می‌کنم. این کانسیلر یکی از بهترین محصولاتی است که همراه همیشگی شما می‌شود. .

اسپری فیکس مک MAC COSMETICS PREP + PRIME FIX+ MIST

من اغلب احساس می کنم که اسپری های تثبیت کننده و آماده سازی آرایش صرفا جهت بازاریابی هستند. اما اسپری تثبیت کننده “مک فیکس+” را واقعا دوست دارم. این اسپری به آرایش درخشش زیبایی می‌بخشد و به نظر می‌رسد بدون ایجاد چسبندگی، ظاهر خطوط و یا منافذ بزرگ را بهبود می بخشد. به نظرم حتی به تثبیت آرایش کمک می کند، سایز کوچک آن همیشه همراه من است، به این شکل که روی صورتم کمی اسپری می‌کنم و از انگشتم برای مرتب کردن اطراف بینی، دهان و چشم استفاده می‌کنم.

استیک درخشان کننده شنل CHANEL BAUME ESSENTIEL GLOW STICK IN TRANSPARENT

امیلی الگار در مورد این محصول می‌گوید: یک براق کننده صورت شفاف و شبنمی که درخشش کاملی را ارائه می دهد، من از روی استخوان گونه، پل بینی و تا روی پلک‌هایم استفاده می‌کنم. این محصول می تواند ابروها را نیز پر کند.

رژگونه نارس NARS BLUSH IN ORGASM

در حالی که اکثر مواقع طرفدار محصولات کرمی هستم، اما دروغ است اگر بگویم طرفدار پر و پا قرص رژگونه پودری Nars در رنگ “ارگاسم” نیستم. این رژگونه سایه‌ای زیبا و جذاب است – ترکیبی از صورتی خشخاشی و شاین مرجانی. قطعا این رژگونه ظاهری آرایشی‌تر به شما می‌دهد ومن به شدت طرفدار آن هستم. برای داشتن یک ظاهر تک رنگ صورتی درخشان، می‌توانید از آن روی چشم‌ها هم استفاده کنید.

سایه چشم دیور DIOR BACKSTAGE CUSTOM EYE PALETTE

من عاشق پالت‌های آرایشی هستم و تقریباً هر بار که سفر می‌کنم، به سراغ این پالت کوچک دیور می‌روم، عاشق این پالت سایه هستم چون کاربردهای متنوعی دارد. می‌توانید با آن یک آرایش چشم تیره برای شب، سایه ملایم با اکلیل، خط چشم پودری طبیعی برای روز و حتی روی برق لب یا هایلایتر به عنوان شاین درخشان استفاده کنید. علاوه بر این، پودرهای این پالت خیلی غلیظ یا متراکم نیستند، بنابراین استفاده از آن‌ها برای افراد مبتدی بسیارآسان است.

ریمل دیور DIORSHOW ICONIC LASH CURLER MASCARA

امیلی الگار : این ریمل طرفداران زیادی دارد و من یکی از آن‌ها هستم. برس این ریمل به خوبی مژه‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را به سمت بالا و بیرون لیفت می‌کند، در حالی که فرمول آن نیز به سرعت خشک می‌شود تا آنها را بلند و فر نگه دارد. این ریمل مشکی تیره است، پوسته پوسته نمی‌شود و هرگز مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند (حتی اگر سه یا چهار بار آن را بزنم). به طور کلی ریمل فوق‌العاده‌ای است.

ریمل توفیسد TOO FACED BETTER THAN SEX MASCARA

باید اعتراف کنم این ریمل با سبک آرایش طبیعی که می‌پسندم خیلی همخوانی ندارد. اما نمی‌توانم قدرت فوق‌العاده آن در افزایش حجم و بلند کردن مژه‌ها را انکار کنم. وقتی می‌خواهم مژه‌های درشت، جسور و خیره‌کننده داشته باشم، از این ریمل استفاده می‌کنم. برس آن نرم و پرپشت است و مقدار زیادی از محصول را روی مژه می‌گذارد، اما به شرطی که به آرامی برس را روی مژه‌ها بکشید، مژه‌ها به هم نمی‌چسبند. هر بار که از این ریمل استفاده می‌کنم و قبل و بعد آن را مقایسه می‌کنم، شگفت‌زده می‌شوم.

رژ لب مک MAC RETRO MATTE LIPSTICK IN LADY DANGER

“رابی وو” پر طرفدار ترین در بین رژلب‌های قرمز برند “مک” است، اما من “لیدی دنجر” را ترجیح می‌دهم چون قرمزی با ته رنگ نارنجی روی پوست زیتونی من بسیار شاداب‌تر به نظر می‌رسد. این رژلب مک بافتی فوق العاده  نرم و مات و پوشش کاملی دارد و به همین دلیل ماندگاری نسبتا خوبی دارد. برای استفاده طولانی‌مدت، از خط لب استفاده می‌کنم و کمی بالم لب برای نرم‌تر کردن آن به کار می‌برم.

خط لب شارلوت تیلبری  CHARLOTTE TILBURY LIP CHEAT LINER IN PILLOW TALK

“Pillow Talk” در دنیای آرایش، با به ارمغان آوردن لب‌های پرتر بدون نیاز به تزریق، افسانه‌‌ای شده است. من از آن برای شکل دادن به خط لب و سایه‌زدن به لب پایینی استفاده می‌کنم و همیشه تفاوت آن مشهود است. این خط لب شارلوت تیلبری در طیف رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را با رنگ طبیعی لب‌هایتان یا ترجیح شخصی‌تان هماهنگ کنید. همچنین، به عنوان یک رژ لب برای کل لب، عالی عمل می‌کند.

منبع: graziamagazine.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...