Fashion

نحوه استفاده از خط لب در 2 مرحله

در چند سال گذشته خط لب نسبت به محصولات دیگر و به دلیل کاربرد بیشتر آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. چه از خط لب برای خط کشیدن و ایجاد ظاهری پُرتر برای لب‌ها استفاده کنید چه ترجیح دهید آن را مانند دهه 90 با رژ لب کمرنگ‌تر از خودش یعنی دو رنگ متضاد تکمیل کنید، هیچ راه سریعتر و راحت‌تری برای برجسته کردن لب‌ها مانند استفاده از خط لب نیست.  ما از Aniyah Smith اینفلوئنسر زیبایی، ترفندهای او را برای استفاده از خط لب جویا شدیم که او در دو مرحله ساده آن را عنوان کرد.

خط لب چیست؟

خط لب که اغلب به عنوان مداد لب نیز از آن یاد می‌شود، یک محصول رنگدانه‌دار شبیه رژ لب است، اما معمولا سفت‌تر و با نوک ظریف‌تری است تا بتوانید با دقت بیشتر از آن استفاده کنید. می‌توان آن را به تنهایی یا با سایر محصولات لب مانند رژ لب، برق لب یا بالم لب استفاده کرد. خط لب معمولا از موم و روغن ساخته می‌شود.

خط لب چه کاری انجام می دهد؟

اول از همه، خط لب برای فرم دادن و مشخص کردن لب‌های شما استفاده می‌شود. همچنین می توانید از خط لب برای ایجاد ظاهری حجیم‌تر با پر کردن و زدن خط لب کمی خارج از لب‌های طبیعی خود استفاده کنید.

نحوه زدن خط لب

مرحله 1: لب بالا را خط بکشید

اسمیت دوست دارد وقتی لب بالایی را خط می‌کشد، شکل V مانندی روی کمان کوپیدش (قوس لب بالا) ایجاد کند، سپس آن خطوط را به شکل X روی لب واقعی‌اش ادامه می‌دهد. او می‌گوید این کار باعث می‌شود که کمان کوپید شما مشخص‌تر به نظر برسد و همچنین ترکیب خط لب‌تان را با برق لب یا رژ لبی که روی آن می‌زنید آسان‌تر می‌کند. برای داشتن ظاهری پرتر و برجسته‌تر، می توانید به جای اینکه مستقیماً خط را روی قوس لب قرار دهید، بیرون از کمان کوپید بکشید. هنگامی که کمان کوپید خود را مشخص کردید، خط را در امتداد لب بالایی خود پر کنید.

مرحله 2: لب پایین را خط بکشید

اسمیت دوست دارد در گوشه‌های لب پایینی خود خط لب را بیشتر بکشد برای مثال مثلثی در گوشه‌های لب ایجاد کنید، این ترفند ابعاد بیشتری به لب می بخشد به این شکل وسط لب رنگ روشن تری خواهد داشت زیرا محصول کمتری نسبت به گوشه های بیرونی دارد و لب‌های شما بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

آیا می توان خط لب را بدون رژ لب استفاده کرد؟

یکی از بهترین ویژگی‌های خط لب، تطبیق پذیری آن است. در حالی که یک همراه عالی برای رژ لب مورد علاقه شما است، می توان آن را بدون رژ لب نیز استفاده کرد. خط لب به تنهایی برای پرکردن و کانتور کردن لب های طبیعی شما گزینه‌ی بسیار خوبی است. فقط مطمئن شوید که ابتدا لب‌هایتان کاملا هیدراته باشند، به خصوص اگر از مدادی استفاده می کنید که بافت کرمی ندارد و کمی مات است.

 

چه خط لب‌هایی استفاده کنیم؟

خط لب نیکس  NYX PROFESSIONAL

این خط لب به لطف فرمول حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا، لب‌های نرم و خامه‌ای به شما می‌دهد و این مداد به راحتی روی لب‌ها می‌لغزد. این مداد لب در 18 سایه رنگدانه‌ای، شامل طیف وسیعی از رنگ‌های نود و پر طرفدار گرفته تا رنگ‌های مشکی و توت پررنگ ارائه می‌شود.

خط لب لانکوم Lancôme Lip Liner

این خط لب نرم و لطیف که در برابر لک مقاوم (یعنی مانع پاک شدن یا نفوذ محصولاتی است که روی آنها قرار می‌گیرد) است را می‌توانید با سایر محصولات لب ست کنید، اما اگر ترجیح می‌دهید به تنهایی از یک خط لب استفاده کنید، گزینه خوبی است. به کمک برس لب ریزی که در انتها مداد گذاشته شده به راحتی می‌توانید ترکیب و محو کنید تا جلوه‌ای ملایم داشته باشد.

خط لب Urban Decay

این مداد لب با فرمولی کاملا ضد آب ادعای ماندگاری 24 ساعته دارد. با استفاده از این خط لب، می‌توانید بدون نگرانی در مورد لکه دار شدن آن با آرامش غذا بخورید و بنوشید و به خاطر ویتامین E، روغن جوجوبا و روغن پنبه دانه هرگز لب‌ها را بیش از حد خشک نمی‌کند.

خط لب مک MAC LIP LINER

خط لب مک بخاطر فرمول نرم و کرمی خود برای مشخص کردن لب یا رنگ‌ کردن آنها بسیار مناسب است.

این مدادها در گزینه‌های مختلف رنگی در دسترس هستند و به خوبی با رنگبندی رژ لب‌های مختلف سازگاری دارند همچنین دارای بافتی است که نمی‌ریزد و یا کنده نمی‌شود نه فقط استفاده از آن بسیار آسان است بلکه دقت بالایی هم دارد.

خط لب میبلین نیویورک Maybelline

با خط لب شکل دهنده و رنگی Maybelline نیویورک، ظاهری جسورانه برای لب‌هایتان ایجاد کنید. این خط لب با طیف وسیع رنگی، علاوه بر رنگ‌های صورتی و نود کلاسیک، رنگ‌های مشکی، خاکستری و قهوه‌ای هم برای زمانی که در خلق و خوی ظاهری جذاب‌تر هستید دارد.

خط لب YSL Beauty Dessin Des Levres

این مداد دو سر از برند YSL Beauty دارای بافت کرمی و مات در یک طرف و براش مخلوط کن سیلیکونی در طرف دیگر برای محو کردن رنگ است. این مداد دارای یک نوک دقیق برای استفاده با دقت بالاست، به علاوه همراه مداوم آن یک تراش است. این رنگ های تند برای طرفداران پر زرق و برق و افرادی که در آرایش کردن ریسک می‌کنند عالی هستند.

مداد خط لب مات لورآل پاریس

خط لب مات لورال L’Oréal Paris Color Riche  فرمولی با قابلیت ترکیب بالا که پوست را هیدارته نگه داشته و قدرت ماندگاری بالایی روی پوست دارد.

خط لب شارلوت تیلبری

یکی دیگر از بهترین‌های زیبایی TikTok، این فرمول کرمی و ضد آب است که به زیبایی در زیر هر محصول لبی که روی آن استفاده می‌کنید، قرار می‌گیرد. خط لب شارلوت تیلبری در 15 رنگ، از جمله Pillow Talk، که یک صورتی نود است ارائه می‌شود. شارلوت تیلبری سایه نمادین Pillow Talk خود را به رژ لب مات،خط لب، هایلایتر، رژگونه، مداد سایه چشم و موارد دیگر هم اضافه کرده است. می‌توانید آرایشی کاملاً گلگون و تک رنگ به همراه خط لب خود ایجاد کنید.

خط لب میکاپ بای ماریو Makeup by Mario Ultra Suede Sculpting Lip Pencil

فرمولاسیون این خط لب حاوی نرم‌کننده است که پوشش سبک و راحتی روی لب‌ها ایجاد می‌کند. همچنین در طول روز ثبات و ماندگاری بالایی دارد. به وسیله براش انتهایی آن می‌توانید رنگ لب‌هایتان را محو و یا کمرنگ کنید کنید.

منبع: makeup.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...