Fashion

محصولات برتر Maybelline در سال 2023

اولین محصول آرایشی که افراد تهیه می‌کنند معمولا از برند Maybelline هست، شاید اولین بار که از ریمل «Great Lash» استفاده کردید را سخت به یاد ‌آورید، چون زمان بسیار زیادی از آن گذشته، اما مِیبلین همچنان جزء ثابت کیف آرایش بسیاری از خانم‌هاست.

مِیبلین با‌وجودِ قیمتِ مناسب، محصولات آرایشیِ باکیفیتی تولید می‌کند که با محصولاتِ لوکس قابلِ مقایسه است.  راستش را بخواهید پیدا کردنِ محصولی از مِیبلین که فوق‌العاده نباشد، کارِ سختی است، اما چند مورد وجود دارند که لیاقتِ جایگاهِ ویژه‌ای در کیفِ آرایشِ شما را دارند.

در این مقاله بهترین فرمول‌هایِ این برند از نظر Jenna Kristina، سفیرِ مِیبلین، و همچنین آرایشگرهایِ حرفه‌ایِ سلبریتی، Val Harvey  و  Amrita Mehta را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بهترین محصول از دید ویراستار: براق کننده لب میبلین نیویورک

اگر از هر ویراستاری در تیم مجله InStyle بپرسید که محصول مورد علاقه‌شان از مِیبلین چیست پاسخِ همگی محصول  «Lifter Gloss» خواهد بود. این برق لب میبیلین مانند یک بالم آبرسانی می‌کند و لایه‌ای نازک از رنگ براق روی لب‌ها می‌گذارد بدون اینکه احساس چسبندگی ایجاد کند.

رازِ حسِ لذت‌بخشِ این براق کننده، هیالورونیک اسید است. این ماده نه تنها لب‌ها را در یک بالشتِ آبرسانِ مخملی می‌پوشاند، بلکه بدون هیچ‌گونه سوزشِ سوزن‌سوزنی، آن‌ها را به‌طور ظریفی حجیم می‌کند. علاوه‌ بر ۲۰ رنگِ درخشان و شیشه‌ای برای انتخاب، ظاهرِ لوکسِ بسته‌بندیِ آن نیز ویژگی‌ای که قیمتِ بسیار پایین آن را حتی شگفت‌انگیزتر می‌کند.

بهترین فونداسیون:  Maybelline New York Fit Me Dewy + Smooth Foundation

از بین ده‌ها فرمول فونداسیون که مِیبلین ارائه می‌دهد، هم Kristina و هم Mehta موافق هستند که Fit Me Dewy & Smooth  بهترین است. Kristina می‌گوید:  این فونداسیون با درخشندگی و زیبایی خیره کننده‌ای با ظاهری صاف و هموار همراه است.

فرمول سبک این محصول مانند یک مرطوب‌کننده‌ی رنگی احساس می‌شود، پوست را آبرسانی و صاف کرده و در عین حال پوشش متوسط و قابل ساختاری را ارائه می‌دهد. بخشی از آنچه این محصول را درخشان می‌کند، پایان درخشانِ و طبیعیِ آن است، اگرچه ممکن است برای پوست‌های چرب بیش از حد براق به نظر برسد.  بنابراین، متوجه می‌شویم که این فونداسیون برای انواع پوست از معمولی تا خشک گزینه‌ مناسبی است.

بهترین کانسیلر میبلین نیویورک: Instant Age Rewind Eraser Concealer

قهرمان سیاهی دور چشم: کانسیلر مِیبلین   «Instant Age Rewind Eraser»

شاید این بهترین محصولی است که به هر کسی به خود دیده! ، این ادعای جسورانه‌ی آرایشگر حرفه‌ای، جنا کریستینا، درباره کانسیلر «Instant Age Rewind Eraser» از مِیبلین است، به‌خصوص وقتی نوبت به پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم می‌رسد.

چرا این کانسیلر طرفداران زیادی دارد؟

مبارز قدرتمند علیه رنگدانه‌ها: فرمول قدرتمند این کانسیلر با عصاره توت گوجی و هالوکسیل غنی شده است، یک ترکیب پویا که تیرگی‌های زیر چشم را به‌طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.

خداحافظی با ماسیدگی:  به یک پایان‌بندی بی‌عیب و نقص و بدون ماسیدگی سلام کنید ! این معجزه قابل ترکیب، به آرامی روی پوست می‌لغزد و زیر چشمان شما را تا ۱۲ ساعت تازه و درخشان نگه می‌دارد، بدون این که روی پوست  ماسیده یا لک شود.

سایه زدن آسان: اپلیکاتور اسفنجی دقیقی دارد که استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند.  

یک ایراد کوچک در یک عملکرد بی‌عیب و نقص:

تنها نکته منفی آن این است که نوک اسفنجی آن برای تمیز کردن به راحتی قابل جدا شدن نیست. اما خب کمی مراقبت اضافی، بهای کمی برای چنین محصولی با این کیفیت است.

بنابراین، با کانسیلر «Instant Age Rewind Eraser» مِیبلین، چشمان خسته را کنار بگذارید و درخشش واقعی را لمس کنید. این یک محصول ضروری برای هر کیف آرایشی است!

بهترین رژ گونه: Maybelline Fit Me Blush

اگر تا به حال تجربه زیادی با رژگونه نداشتید، رژگونه‌ی Fit Me مِیبلین بهترین نقطه‌ی شروع برای شماست.  مِهتا، آرایشگر حرفه‌ای، می‌گوید:  این رژگونه به اندازه‌ی کافی رنگ می‌دهد، اما در عین حال به‌طور یکپارچه با پوست ترکیب می‌شود.

با یک بار کشیدنِ ملایم روی گونه‌ها، رنگدهی ظریف و طبیعی به چهره‌تان می‌بخشد، اما برای درخششِ بیشتر می‌توانید به‌راحتی لایه‌لایه روی هم بزنید. با توجه به قابلیتِ ترکیبِ فوق‌العاده‌ی این فرمول، تقریباً غیرممکن است که به تجدید احتیاج داشته باشید. اما در صورت لزوم از استفاده‌ی زیاد واهمه نداشته باشید:  

رژگونه‌ی Fit Me در ۱۰ رنگ که روی همه‌ی طیف‌های رنگِ پوست زیبا به نظر می‌رسند، عرضه می‌شود. دو مورد از رنگ‌های محبوبِ ما عبارت‌اند از:

  • ماو (Mauve): صورتیِ هلوییِ
  • وِین (Wine): نارنجیِ سوخته‌ی درخشان که برای فصل‌های گرم‌تر ایده‌آل است.

بهترین ریمل Maybelline Sky High Mascara:

ممکن است مایبلین بیشتر به خاطر ریمل‌هایش شناخته شود، اما ریمل اسکای های مایبلین به تنهایی یک ریمل افسانه‌ای است. پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ به بازار آمد، به سرعت پر طرفدار شد و به دلیل نتایج و کیفیت بالایی که از خود نشان داد ماه‌ها پر فروش‌ترین ریمل میبیلین شد.

این ریمل مقرون به صرفه که با الیاف بامبو ساخته شده است، مژه را بلند و حجیم می کند به شکلی که حتی احتیاجی به فر مژه هم پیدا نکنید. نیمی از این جادو در براش منحصر به فرد این ریمل نهفته است. طراحی انعطاف پذیر و کمی خمیده آن، گرفتن ریزترین مژه ها را آسان می‌کند، بنابراین مژگان شما از هر زاویه تعریف شده و عالی به نظر می‌رسد. در کنار تمام این ویژگی‌ها قیمت بسیار مناسبی هم دارد. قبل از استفاده مطمئن شوید که ریمل اضافی را از روی براش پاک کنید تا حجم زیاد و توده ای ریمل را به مژه‌ها انتقال ندهید.

بهترین ریمل ضد آب: ریمل Maybelline Great Lash

ریمل ضدآب گریت لش حدود ۵۰ سال پیش تولید شد و از آن زمان مورد علاقه آرایشگران و طرفداران زیبایی بوده است؛ زیرا فرمول قابل ترکیب این ریمل توانایی مقاومت در برابر عرق و اشک را دارد و به راحتی تا انتهای روز بدون نقص می‌ماند. این ریمل دارای یک براش کوچک با سوزن‌های ریز است که مژه‌ها را دو برابر کرده و به ویژه برای پوشش خط مژه پایینی و همچنین مژه‌های کوچک نزدیک گوشه چشمانتان عالی است. فرمول ضدآب آن بخشی از دلیل محبوبیت این ریمل است، اما برای پاک کردن آن در انتهای روز به یک حلال قدرتمند آرایش چشم نیاز خواهید داشت.

بهترین خط چشم مدادی: خط چشم ژلی میبیلین

چه بخواهید یک خط چشم گربه ای و براق بکشید چه به دنبال چشمانی با سایه محو باشید، این خط چشم ژلی میبیلین می تواند هر دو خواسته شما را راحتی پاسخ دهد. این محصول در 16 رنگ به بازار عرضه شده است، از مشکی کلاسیک تا سبز براق. ممکن است در دید اول شبیه مدادی سنتی به نظر برسد، اما این مداد قدرت ماندگاری یک خط چشم ژل کرمی را دارد. فرمول ترکیبی آن بازده رنگ را افزایش داده و ماندگاری آن را تا 36 ساعت بالا می‌برد.

بهترین رژ لب   Maybelline SuperStay Vinyl Ink Lipcolor :

رژ لب مایع سوپر استی میبیلین، براق و با دوام! یه ترکیب بینظیرکه تا قبل از رونمایی مدل سوپر استی وینیل میبیلین کاملا ناشناخته بود. این رژ مایع با ۲۵ رنگ جسورانه از قرمز آتشی گرفته تا رنگ‌های نود که با هر تُن رنگ دیگری هماهنگ است به بازار عرضه شد. بعد از اینکه رژ روی لبتان خشک شد، با یه برق لب زیبا و بادوام روبه‌رو می‌شوید که حتی بعد از خوردن غذا یا قهوه، نه لک و نه پاک می‌شود،. فقط زمانی که در انتظار خشک شدن رژلب هستید صبور باشید، ممکن است ۵ تا ۱۰ دقیقه طول بکشد، اما این زمان در قیاس با فرمول کرمی و ماندگاری فوق‌العاده بالای آن ارزش صبر کردن چند دقیقه‌ای را دارد.

بهترین هایلایتر:  Maybelline New York Facestudio Metallic Highlighter

این هایلایترهای متالیک  پر از پیگمنت‌های مرواریدی است که یک برق چشمگیر و زیبا به پوست شما می‌بخشد، به شکلی که گویی در ساعت طلایی غروب آفتاب قرار گرفتید. فرمول پودری این هایلایتر کاملا آسیاب شده و ریز است به طوری که به راحتی روی پوست می‌نشیند.  درواقع به‌جای اینکه روی سطح پوست بماند، با آن ترکیب شده و یک حالت طبیعی و درخشان ایجاد می‌کند. هاروی، آرایشگر معروف، درباره این محصول می‌گوید: با ان هایلایتر به‌راحتی می‌توان یک آرایش ملایم و زیبا داشت به‌علاوه، هاروی از این هایلایتر به‌عنوان پایه‌ی سایه چشم هم استفاده می‌کند تا نوردهی و جلوه‌ی محصولات دیگر چشمی بیشتر شود.

بهترین پرایمر:  PrimerMaybelline Prime Blur + Pore Minimize Primer

پرایمرها در واقع برای این ساخته شدند که به عنوان یک زیرساز پوست را قبل از آرایش آماده کنند، اما بهترین پرایمرها آنقدر پوست را تقویت می‌کنند که می‌توانید به طور کلی استفاده از فونداسیون یا کرم پودر را کنار بگذارید. این دقیقاً همان کاری است که  پرایمر میبیلین FaceStudio Master Prime انجام می دهد. این پرایمر در پنج مدل مختلف برای رفع نگرانی های خاص پوست ارائه می شود – رنگ سبز، قرمزی را خنثی می کند در حالی که رنگ بنفش زردی پوست را به حداقل می رساند. فرمول شفاف آن بافت پوست را یکدست کرده ومنافذ را محو و پوست شما را مات می کند. در روزهایی که قصد دارید آرایش نکنید، کریستینا توصیه می‌کند که از این پرایمر به جای استفاده در تمام صورت، فقط در مناطق استراتژیک (مانند ناحیه T) بمالید تا واقعاً برق بیش از حد پوست خود را کاهش دهید.

منبع: instyle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...