Fashion

محصولات برتر شارلوت تیلبری

شارلوت تیلبری از برند‌های مشهور آرایشی است که در فرش قرمز، فشن شو‌ها و میکاپ‌های برترین سرمقاله‌‌ها با چهره محبوب‌ترین ستاره‌های جهان، شرکت داشته و در حال حاضر میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان دارد، این یکی از برندهای مورد علاقه متخصصان زیبایی برای لوازم اصلی آرایش روزانه و محصولات مناسب شب است، به همین دلیل تلاش کردیم تا لیستی از محصولات برتر آن طبق نظرات متخصصان تهیه کنیم.

 

برترین محصول با دیدگاهی کلی

کرم پودر ایربراش شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Foundation

دلیلی وجود دارد که Airbrush Flawless Foundation لقب بهترین کرم پودر با دیدگاهی کلی را به دست آورده، ماندگاری و پوشانندگی کامل آن، در تمام طول شب و درخشش کاملی که روی پوست دارد.

ترکیب آن با کمی مرطوب‌کننده‌ ظاهری بهتر به پوست داده و برای میکاپ ایده‌آل است.

اسپری تنظیم کننده (تثبیت کننده) شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray

اگر تلاش می‌کنید تا در طول روز آرایش خود را ثابت نگه دارید، به خصوص پس از استفاده از کرم پودر روی پوست چرب، اسپری تنظیم کننده شارلوت تیلبری کاملاً بازی را برای شما تغییرمی‌دهد. این اسپری کمک می‌کند تا ظاهر شما در جای خود قفل شود و همچنین پایانی  مات و طبیعی به پوست ارائه می‌دهد.

رژ لب مات شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick

تا کنون بسیاری از فرمول‌های برتر برند‌های معروف رژلب تست شده اما همچنان فرمول رژ لب شارلوت تیلبری یکی از بهترین‌هاست. فرمول مات با ماندگاری بالا یکی از محاسنی است که باعث شهرت ان در بین طرفداران زیبایی شده است.

کانتور شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Hollywood Contour Wand

هرچقدر هم  روتین آراشی خود را کوتاه کنید نمی‌توان استفاده از این کانتور مایع شارلوت تیلبری diشارلوت تیلبری را حذف کرد. نوک اپلیکاتور بالشتک نرم و فرمول کنترل آسان، آن را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرده، با امتداد سه نقطه در هر استخوان گونه، به شکل زیبایی صورتتان برجسته و زیبا می‌شود.

سایه چشم کرمی شارلوت تیلبری Eyes to Mesmerise

این سایه چشم سبک وزن به راحتی با نوک انگشتان یا یک برس کرکی رو پلک‌ها ترکیب می شود

مداد سایه چشم شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Colour Chameleon Eyeshadow Pencil

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، اگر از افراد مبتدی هستید و تمایل دارید کمتر ریسک کنید. مداد رنگی شارلوت تیلبری سازشی عالی با پوست دارد. به راحتی روی پلک می لغزد و به سادگی می توان آن را با براش سایه ترکیب کرد. دارای رنگدانه قابل ساخت است،به این معنی که می توان از آن برای موارد مختلف استفاده کرد و از همه مهمتر، روی پوست نمی‌ریزد و تکان نمی خورد!

رژگونه مات شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Matte Beauty Blush Wand

رژگونه جدید و پر طرفدار شارلوت تیلبری که با فرمول مات بدون درخشش و پایانی براق یا چرب رنگی زیبا به گونه های شما می بخشد. کافیست فقط دو نقطه از اپلیکاتور اسفنجی را به گونه‌ی خود بزنید.

خط لب شارلوت تیلبری  Charlotte Tilbury Lip Cheat Lip Line

مداد لب را بر اساس سه مورد ارزیابی می کنیم: رنگدانه، سر خوردن روی پوست و ترکیب پذیری. خط لب Lip Cheat in Pillow Talk Intense در ترکیب با رژ لب‌های خنثی یا کمی براق با رنگ صورتی بسیار زیباست.

کرم جادویی شارلوت تیلبری شارلوت Charlotte Tilbury Charlotte’s Magic Cream

کرم مرطوب کننده جادویی شارلوت تیلبری حاوی هیالورونیک اسید و یکی از محبوب ترین‌هاست. این کرم غنی و لوکس رایحه‌ای ملایم دارد و هیالورونیک اسید موجود در آن  برای آبرسانی و ویتامین های C و E برای کمک به روشن شدن پوست کدر فرموله شده است. پس از استفاده، پوست شما براق و صاف می شود.

رژ لب شارلوت تیلبری K.I.S.S.I.N.G  Charlotte Tilbury K.I.S.S.I.N.G Lipstick

این رژ لب مات به زیبایی روی خط لب لایه می‌نشیند و در تمام طول روز ثابت و ماندگار می‌ماند، اگر از افرادی هستید که پایان براق را دوست داید در حین استفاده از این فرمول، از یک براق‌کننده در مرکز لب هایتان استفاده کنید

اصلاح کننده رنگ (کالر کورکتور) جادویی شارلوت تیلبری

من در گوشه های داخلی چشمم دایره های بنفش عمیقی دارم و این کالر کورکتور شارلوت تیلبری عملا آنها را محو می کند. وقتی می‌خواهم پوشش کاملی داشته باشم، آن را به تنهایی استفاده می‌کنم تا زیر چشم‌هایم را روشن کند. به آسانی در پوست جذب می‌شود کافیست با انگشت یا یک اسفنج آرایش مرطوب به آن کمی ضربه بزنید.

کرم برنزه کننده پوست شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Beautiful Skin Sun-Kissed Glow Cream Bronzer

برنزرهای کرمی برای افزودن برنزه‌ای طبیعی به پوست شما و مشخص کردن برجستگی‌های شما عالی هستند، این یکی از فرمول‌های مورد علاقه متخصصان و میکاپ آرتیست‌هاست، بافت کرمی آن با یک براش متراکم یا یک اسفنج آرایشی قابل ترکیب است، ماندگاری آن بسیار طولانی و ظاهری شبیه به پوست آفتاب سوخته در تابستان به شما ارائه می دهد.

منبع: byrdie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...