Fashion

محصولات برتر دور چشم حاوی ویتامین سی

بیایید صادق باشیم، بسیاری از کرم های دور چشم علی‌رغم وعده‌های گسترده‌ای که به ما می‌دهند مانند داشتن چهره‌ای سرحال‌تر، بیدارتر و جوان‌تر، اما بعضی از آن‌ها چیزی بیشتر از افزایش موقت رطوبت ندارند اما آنهایی که از قدرت آنتی اکسیدانی(به طور خاص، ویتامین سی) استفاده می کنند، این ادعاهای جسورانه را دنبال کرده و بلافاصله ناحیه زیر چشم را فقط با چند ضربه کرم روشن می کنند.

این بازی با ترکیبات، در محصولات پوستی بسیاری از آن‌ها را به قهرمان پوست تبدیل کرده است، به ویژه در بهبود ظاهر سیاهی و ملاسما دور چشم محصولات جدید بسیار موثر عمل می‌کنند. به این دلیل است که ویتامین سی به عنوان  یک عامل روشن کننده که تولید ملانین را مهار می‌کند در بسیاری از کرم های دور چشم وجود دارد . به علاوه، از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش که عامل اصلی پیری پوست است، محافظت می‌کند. در حالی که راه های دیگری برای بهبود سیاهی دور چشم وجود دارد، مانند خواب بهتر و استفاده از کرم ضد آفتاب، کرم دور چشم ویتامین سی می تواند به شما کمک کند نتایج را بسیار سریعتر ببینید.

می‌دانیم که انتخاب کرم دور چشم حاوی ویتامین سی می‌تواند کمی دشوار باشد زیرا پوست هر فردی متفاوت است و مشکلات خاص خود را هم دارد، بنابراین تحقیقات عمده‌ای انجام شده و طبق نظرات سه متخصص پوست بهترین گزینه‌ها را برای هر نوع پوست و نگرانی پیدا کرده‌ایم. محصولات این لیست چهره شما را شاداب و اطراف چشمان را روشن نگه می‌دارد، حتی زمانی که یک شب تمام بیدار مانده باشید.

بهترین کرم دور چشم حاوی ویتامین سی با دیدگاهی کلی: کرم چشم روشن کننده موز + ویتامین سی اوله هنریکسن

الهام گرفته شده از پودر موز، یک پودر آرایشی با رنگ زرد که برای روشن کردن پوست های کدر استفاده می شود، Banana Bright+ فوراً سیاهی دور چشم را اصلاح می کند، در حالی که مجموعه سه گانه ویتامین سی کاهش هیپرپیگمانتاسیون را هدف قرار می‌دهد. دکتر آنا کارپ، متخصص پوست می‌گوید: یکی از جنبه‌های منحصر به فرد این فرمول، آنتی اکسیدان کپسول شده در طلا است که ویتامین سی را بهتر به لایه سطحی پوست وارد می کند. در اصل، آنتی اکسیدان قوی در طلا محصور شده تا با نفوذ بیشتری به اپیدرم وارد شود که در نهایت قدرت و نتایج آن را افزایش می دهد.

همچنین حاوی مواد ضدالتهابی مانند روغن جوجوبا و کره شی است که باعث افزایش هیدراتاسیون، کاهش پف و تغذیه شدید ناحیه دور چشم می‌شود و یک تقویت کننده چشم یک مرحله ای ایجاد کرده که نگرانی‌های متعدد را برطرف می‌کند. به خوبی زیر آرایش لایه بندی شده و به عنوان یک پایه بی نقص برای کانسیلر و کرم پودر عمل می کند.

به طور کلی، تقریباً همه انواع پوست می توانند از کرم چشم اوله هنریکسن استفاده کنند اما کسانی که پوست حساسی دارند باید احتیاط کنند. از آنجایی که ویتامین سی می‌تواند تحریک‌کننده باشد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از مالیدن آن روی ناحیه ظریف چشم، تست ساعد را انجام دهید.

نوع پوست: معمولی، خشک، مختلط و چرب

ترکیبات فعال: کمپلکس سه گانه ویتامین سی، بیوفلاونوئیدها، عصاره پرتقال مقاوم

فواید: کاهش سیاهی دور، سفت کننده چین و چروک و اصلاح رنگ

بهترین کرم دور چشم حاوی ویتامین سی و کافئین اوریجینز برای روشن کردن و کاهش پف (Origins Ginzing Vitamin C Eye)

این کرم دور چشم اوریجینز حاوی جینسینگ و ویتامین سی به مرطوب‌سازی و کاهش پف‌ کمک می‌کند تا ظاهری آرام داشته باشید. هر دوی این مواد با علائم پیری دور چشم از جمله خشکی، خطوط ریز و حلقه‌های تیره مبارزه می‌کنند، اما عامل اصلی در اینجا کافئین است. مانند فنجان قهوه صبح که شما را سرحال می‌کند، این کرم پوست را بیدار کرده، گردش خون را تقویت و پف کردگی را کاهش می دهد.

این مواد مغذی بافتی ضخیم و شبیه بالم ایجاد می کنند که این کرم را برای لایه بندی زیر آرایش ایده آل نمی کند. اگر قصد ندارید بدون آرایش بیرون بروید، قبل از استفاده از کرم پودر، زمان کافی برای نفوذ این کرم دور چشم (حدود 10 دقیقه) بگذارید.

نوع پوست: انواع پوست

ترکیبات فعال: ویتامین سی، نیاسینامید، جینسینگ پاناکس و کافئین

فواید: ضدخشکی، خطوط ریز، حلقه های تیره و پف

بهترین سرم دور چشم ضد سیاهی و حاوی ویتامین سی قوی (Kiehl’s)

کیهلز یکی از قابل اعتمادترین برندها در صنعت زیبایی است: این برند به طور مداوم از محافظ‌های پوستی قابل توجه و نتیجه محور استفاده می کند و سرم چشم ویتامین سی آن یکی از موارد مورد علاقه ما است که حاوی 10 درصد ویتامین سی خالص، تری پپتیدها و هیالورونیک اسید است، همچنین بافت سبک وزن و ابریشمی آن فرموله‌ شده تا تنها در هفت روز پوست اطراف چشم  را صاف و روشن کند. اگرچه نتایج در استانداردهای مراقبت از پوست سریع عمل می‌کند، اما سرم دارای رنگ زرد روشنی است که به اصلاح فوری حلقه های تیره کمک می کند. این رنگ ممکن است برای افرادی که رنگ پوست روشن‌تری دارند کمی تند به نظر برسد، اما پس از چند دقیقه کاملاً با پوست ترکیب می‌شود.

نوع پوست: همه

ترکیبات فعال: 10% ویتامین C خالص، تری پپتید، اسید هیالورونیک

فواید: روشن کننده و سفت کننده ناحیه زیر چشم و کاهش ظاهر سیاهی دور چشم

بهترین کرم دور چشم ضد چروک حاوی ویتامین سی Summer Fridays Light Aura Vitamin C + Peptide Eye Cream

رتینول ممکن است به عنوان بهترین مبارز علیه چین و چروک معرفی شود، اما ترکیبات آبرسان از جمله هیالورونیک اسید ، سرامیدها و پپتیدها با حجیم کردن پوست به آرامی ظاهر خطوط ریز را کاهش می‌دهد.

این کرم با ویتامین سی، نیاسینامید و پپتیدهای تسکین دهنده که به سفت شدن پوست و به حداقل رساندن حالت پای کلاغی کمک می کنند، فرموله شده، درخشندگی خاصی به زیر چشم‌ها می بخشد. نسبت به فرمول غنی آن، به سرعت جذب می شود و همچنین به خوبی زیر آرایش می‌توان از آن استفاده کرد. به دلیل ذرات منعکس کننده نور، کیفیت درخشانی دارد که به روشن شدن منطقه کمک می کند. همه از درخشش لذت نخواهند برد، اما قطعاً جلوه چشم بازتری نسبت به سایر انتخاب های لیست ما ارائه می‌دهد.

نوع پوست: پوست خشک، چرب و مختلط

ترکیبات فعال: استیل هگزاپپتید-8، ویتامین C، کافئین

فواید: روشن کننده ناحیه زیر چشم، پف زدایی و سفت شدن پوست

بهترین کرم دور چشم حاوی ویتامین سی توصیه شده توسط متخصص پوست La Roche-Posay Pure Vitamin C

برندهای داروسازی فرانسوی دارای طرفداران اختصاصی خود هستند که شامل علاقه مندان به مراقبت از پوست و حرفه ای‌ها می شود. وقتی صحبت از La Roche-Posay به میان می‌آید، بیش از 90000 متخصص پوست محصولات آن را در سراسر جهان تجویز می‌کنند. فرمول آن مناسب پوست حساس و حاوی ویتامین سی، هیالورونیک اسید و نوروسنزین است که به کاهش واکنش پذیری پوست کمک می‌کند. ما عاشق بافت مخملی، غیر چرب و بدون عطر آن هستیم، اما می‌تواند رنگ سفید قابل توجهی از خود به جای بگذارد.

نوع پوست: همه

ترکیبات فعال: ویتامین C خالص 10٪، اسید هیالورونیک، نوروسنسین

فواید: پوست را آبرسانی و حجیم می کند و در عین حال علائم حساسیت پوست را کاهش می دهد

بهترین سرم دور چشم ضد پف حاوی رتینول + کافئین + پپتید مس Retinol Complex A-Shaba PhufinessDrunk Elephant A-Shaba

پپتیدهای مس در دنیای مراقبت از پوست نسبتاً جدید هستند. مانند آنتی اکسیدان‌ها، آنها تولید کلاژن را افزایش می‌دهند و خطوط ظریف و چین و چروک را محو می‌کنند. وقتی آنها را با رتینول، کافئین و ویتامین سی روشن کننده ترکیب می‌کنید، چه اتفاقی می افتد؟ درست حدس زدید، یک ترکیب بسیار قدرتمند که ناحیه چشم را بیدار می کند تا بهترین ظاهر و احساس را داشته باشید.

فقط مراقب باشید که پوست شما ممکن است به رتینول و ویتامین سی با هم حساس باشد. این محصول را به آرامی در برنامه روزانه خود بگنجانید (دو بار در هفته) برای ایجاد سازگاری با پوست

نوع پوست: همه

ترکیبات فعال: رتینول، کافئین، ویتامین C و پپتیدهای مس

فواید: پوست را صاف و مرطوب می کند در حالی که خطوط ریز و پف را هدف قرار می‌دهد

آنچه را باید در نظر داشته باشید

نگرانی های پوستی

هنگام انتخاب کرم دور چشم حاوی ویتامین سی، مهم است که نه تنها نوع پوست خود را در نظر بگیرید، بلکه هر مشکلی را که ممکن است در ناحیه چشم دارید در نظر داشته باشید. حلقه‌های تیره، پف‌کردگی، پرپیگمانتاسیون و چین و چروک‌ها همگی می‌توانند نقشی در کاهش هوشیاری چشم‌های شما داشته باشند و بسیاری از فرمول‌های موجود برای رفع مشکلات متعدد ساخته شده‌اند.

به عنوان مثال، کرم چشم سفت کننده بالینی غنی شده با سرامید را در نظر بگیرید. 0.01 درصد رتینول را با ویتامین سی، عصاره ریشه شیرین بیان و سرامیدهای آبرسان ترکیب می کند تا نه تنها ناحیه زیر چشم را روشن کند، بلکه آن را آبرسانی کرده و ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد.

در مواردی که پف دور چشم مشکل است، فرمول های حاوی کافئین، نیاسینامید و ویتامین E می توانند کمک کنند. دکتر هارتمن می گوید: کافئین پف زیر چشم را کاهش می دهد زیرا رگ های خونی را منقبض و پوست را سفت می کند. نیاسینامید همچنین با کاهش التهاب در پف ناحیه چشم موثر عمل می‌کند و ویتامین E یک ضد التهاب است که به کاهش قرمزی و تحریک کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده

همه محصولات موجود در لیست ما شامل ویتامین سی هستند، اما دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ این ماده که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می‌شود، نگرانی‌های متعددی را برطرف می کند، به بهبود سیاهی دور چشم و هایپرپیگمانتاسیون و همچنین دفاع در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. به گفته دکتر هارتمن، اسید ال اسکوربیک بهترین نوع ویتامین سی است که می‌توانید در محصولات مراقبت از پوست دریافت کنید. او می‌گوید: این بیشترین تحقیقات مربوط به پوست را دارد، و وقتی به درستی فرموله شود، به ایجاد پوستی جوان‌تر و سفت‌تر کمک می‌کند و در عین حال علائم ناهمواری و لکه‌های پوستی را بسیار سریع محو می‌کند.

علاوه بر ویتامین سی، رتینول ماده‌ای است که اغلب در کرم‌های دور چشم یافت می‌شود. این شکل از ویتامین A گردش سلولی را تنظیم می‌کند. این ماده توسط متخصصان پوست به دلیل خواص لایه برداری آن که به محو شدن تغییر رنگ، کاهش آکنه، صاف کردن خطوط و چین و چروک ها کمک می کند، مورد توجه قرار گرفته است. همه این فواید می توانند برای ناحیه چشم اعمال شوند، اما به یاد داشته باشید، پوست اطراف چشم ما بسیار ظریف است. برخی از افراد مبتلا به حساسیت، اگزما یا روزاسه نمی توانند رتینول را روی پوست خود تحمل کنند. در واقع، رتینول می تواند نگرانی های پوستی آنها را بدتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...