Uncategorized

محبوب‌ترین پرایمر حال حاضر نسخه‌ای مخصوص پوست‌های مستعد آکنه دارد و این یک تغییر بزرگ است

اگر عاشق آرایش و در عین حال دارای پوستی مستعد آکنه هستید، ممکن است احساس کنید در یک چرخه‌ی بدون پایان گیر کرده‌اید. بعد از اینکه یک روتین مراقبت از پوست عالی را با دقت اجرا می‌کنید، همان محصولاتی که برای پوشاندن و کاور کردن جوش‌های فعلی استفاده می‌کنید، باعث ایجاد جوش‌های جدید می‌شوند.

اگر شما هم از آن دست افراد هستید که همیشه به دنبال راهی برای بهره‌مندی از فواید روتین مراقبت از پوستتان بدون حذف کردن فاکتورهایی از آرایشتان هستید، بدانید که تنها نیستید، این موضوع به ویژه برای هر کسی که با آکنه دست و پنجه نرم می‌کند، مطرح است. خوشبختانه، برند آرایشی الف به کمک شما می‌آید.

پرایمر ضد آکنه الف محصول پرفروش‌ در رده‌ی پرایمر در آمریکا است. این پرایمر با بافت مخملی که حاوی ۱.۸ درصد سالیسیلیک اسید است، یک ترکیب قدرتمند ضد آکنه است که توسط متخصصان پوست برای کاهش آکنه و تشویق گردش سلولی پوست توصیه می‌شود. پرایمر پوشش دهنده و ضد آکنه نه تنها جوش‌های فعلی شما را درمان می‌کند، بلکه از ایجاد جوش‌های آینده نیز جلوگیری می‌کند. و همه‌ی این کارها را در حالی انجام می‌دهد که ترکیبی 100% گیاهی داشته و بدون تست حیوانی است.

ادن استوارت ادیتور و منتقد محصولات آرایش می‌گوید:  دوست دارم بعد از ضد آفتاب و قبل از کرم پودر، یک لایه نازک و یکدست از این پرایمر را روی پوستم بزنم و ببینم که چگونه با کم کردن منافذ، پایه‌ای صاف برای آرایش ایجاد کرده و باعث می‌شود آرایشم در تمام روز ماندگاری بالایی داشته باشد، ضمن اینکه این محصول نقص‌ها را هم می‌پوشاند. هم‌زمان، سالیسیلیک اسید (در کنار سایر ترکیبات مفید برای پوست مثل زینک و کائولین) در پس زمینه مشغول مبارزه با آکنه است. به این می‌گویند یک تیر و دو نشان!

چرا باید آن را داشته باشم:

به نظر می‌رسد داشتن یک روتین مراقبت از پوست مناسب برای مبارزه با آکنه به کار زیادی نیاز دارد مانند ترکیب کردن پاک کننده‌ها، تونرها و مرطوب‌کننده‌های مختلف تا فرمولاسیون ایده‌آلی برای پوست پیدا شود که جوش‌ها را تحت کنترل نگه دارد. اما از طرفی، آرایش وسیله‌ای قدرتمند برای ابراز خود است. چه بخواهم آرایشی کامل داشته باشم چه بدون آرایش بیرون بروم، می‌خواهم پوستم بی‌نقص به نظر برسد و اگر آرایش داشته باشم حتما ماندگاری بالایی داشته باشد. دیگر نباید بین روتین مراقبت از پوستم و آرایشم یکی را انتخاب کنم. و به لطف پرایمر ضد آکنه‌ی الف، دیگر به این کار احتیاجی نیست.

شما می‌توانید پرایمر ضد آکنه‌ی الف را با مناسب ترین قیمت از وبسایت شین بیوتی خریداری کنید.

منبع: byrdie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...