Uncategorized

بهترین محصولات آرایشی برای پوشش تاتو

اگر شما تاتو دارید اما می‌خواهید آن‌ها را برای مناسبتی خاص مانند عروسی یا عکس‌ها پوشش دهید، بهترین راهکار استفاده از محصولات آرایشی برای پوشش سریع و آسان تاتو است. ما تمام جزئیات و بهترین توصیه‌های هنرمندان حرفه‌ای آرایش را به شما معرفی می‌کنیم.

مداد صورت  Jones Road The Face Pencil

مونیکا نین(Ninh) میکاپ آرتیست می‌گوید، به طور کلی، مدادهای کانسیلر صورت بسیار کاربردی هستند و به آسانی روی خالکوبی ها اعمال می شوند. او این مداد را که در 25 رنگ طراحی و با نام جونز رود عرضه شده است، پیشنهاد می‌کند.  

نین می‌گوید که فرمولاسیون این محصول «قابل ترکیب» و برای پوشش بسیار بی نقص است. او پیشنهاد می‌کند برای طبیعی‌ترین پوشش خالکوبی، آن را لایه‌ای بمالید و برای انواع پوست‌های چرب کمی پودر پودر بین لایه‌ها اضافه کنید.

کانسیلر تارت Tarte Shape Tape Concealer

Ninh می‌گوید کانسیلر تارت Tarte Shape Tape که به‌عنوان یک کانسیلر زیر چشم طراحی شده است و در بین خطوط ریز قرار نمی‌گیرد، برای پوشاندن خالکوبی‌ها نیز به خوبی عمل می‌کند. او آن را یک کانسیلر مات با پوشش کامل و عالی برای مناطقی با حداقل برجستگی می نامد.

این کانسیلر با یک اپلیکاتور ظریف ارائه می شود، اما Ninh استفاده از کانسیلر برای خالکوبی را با براش‌های دقیق برای استفاده آسان تر، ترجیح می‌دهد.

پالت کانتور RCMA 5 Part Series Foundation Palette

Ninh می‌گوید پالت کانتور و زیرسازی حرفه‌ای RCMA رنگدانه‌ی بسیار قوی دارد، بنابراین بافت زیادی از خود روی پوست به جا نمی‌گذارد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که بدون پودر روی پوست‌های خشک قرار می‌گیرد، اما اگر پوست شما به سمت چرب شدن گرایش دارد، Ninh استفاده از پودر بدون رنگ را برای گیرش بیشتر آن توصیه می‌کند.

ساخته شده با 50 درصد رنگدانه بسیار غلیظ، بر پایه‌ی روغن‌ و موم‌

هر پالت زیرسازی دارای پنج سایه با یک ته رنگ مشترک است.

پالت کانتور مک MAC Studio Fix Conceal and Correct Palette

هنی در مورد پالت کانتور مک MAC که پوششی طبیعی از متوسط ​​تا کامل ارائه می‌کند، می‌گوید: من این را دوست دارم، زیرا دارای سایه‌ها و اصلاح‌کننده‌های رنگ مختلف برای استفاده است. تا زمانی که پوشش مورد نظر خود را بدست آورید، می توان آن را لایه بندی کرد.

کرم پودر پوشش دهنده صورت و بدن Estée Lauder Double Wear Maximum Cover Camouflage Makeup for Face and Body

کانسیلر استی لاودر Estée Lauder که برای کمک به پوشاندن جای زخم های جراحی، خالکوبی و جای آکنه طراحی شده است، یک کاور کننده واقعی است. فقط با یک اسفنج یا براش آرایشی روی پوست بمالید و کاملا مخلوط کنید تا خشک شود. با این حال، فقط 11 رنگ دارد، بنابراین این احتمال وجود دارد که نتوانید مطابقت دقیق با رنگ پوست خود را پیدا کنید.

کانسیلرمیکاپ فور اور Make Up For Ever Full Cover Concealer

محصول آرایشی مناسب برای پوشاندن خالکوبی باید ضد لکه و مقاوم در برابر محو شدن باشد. این کانسیلر با رنگدانه بسیار مقاوم در برابر آب، خالکوبی ها را عملا ناپدید می کند، اگر در ساحل یا استخر باشید، به پوست می چسبد.

هنی آن را یک کانسیلر مایع عالی می‌نامد که می‌توان آن را روی هر ناحیه خالکوبی زد و برای پوشش‌دهی عمیق‌تر، لایه لایه کرد.

کانسیلر توفیسد Too Faced Born This Way Multi-Use Sculpting Concealer

کانسیلر توفیسد با پوشش کامل و بدون تست روی حیوانات از Too Faced در 35 سایه بسیار عالی برای مخفی کردن خالکوبی ها بر روی طیف وسیعی از رنگ های پوست عالی است. فرموله شده با هیالورونیک اسید و آب نارگیل، خشک شده و به یک پوشش طبیعی و انعطاف پذیر تبدیل می‌شود که ترک نمی خورد.

نین عنوان می‌کند که بهترین آرایش برای پوشاندن تاتوها، یا دارای پایه الکل است یا با الکل فعال شده است؛ بیشتر کانسیلرهای طراحی شده برای صورت بر پایه آب هستند. برای افزایش قدرت پوشش یک کانسیلر آبی، پیشنهاد می‌شود که قبل از اعمال آرایش، با یک لایه نازک از یک محصول پوستی مایع مانند بانداژ مایع، ناحیه تاتو را پوشش دهید.

کاور تاتو Ben Nye Tattoo Cover-All Wheel

محصولات Ben Nye که برای استفاده در فیلم و تلویزیون طراحی شده‌اند، عملکرد بالا را با قیمت پایین ارائه می‌دهند. این چرخه چهار رنگ به شما امکان می دهد رنگ را تصحیح کنید و تا حد کمال پنهان کنید. نگران نباشید پالت‌های رنگ زیادی برای انتخاب دارد، بنابراین می توانید سایه خود را به طور بی عیب و نقص سفارشی کنید.

 منبع: byrdie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...