Fashion

بهترین رژ لب‌های نود برای همه رنگ پوست (تست شده و بازبینی شده 2024)

به نظر من در دنیای آرایش، چیزی واقعاً بهتر از یک رژ لب نود وجود ندارد. اما مطمئنم شما هم مثل من همواره با اين سوالات درگير هستيد كه چرا این رنگ صورتی هلویی كمرنگ روى صورت دوستم فوق‌العاده به نظر می‌آید و به من اصلا نمی‌آید؟ یا چرا نمی‌توانم رنگ قهوه‌ای سايه مانند مناسبی كه لبهايم را برجسته و طبيعى نشان دهد را پیدا کنم؟

خب براى يافتن پاسخ اين سوال بر اساس گفتگوهاى بی‌شماری که با میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای (make up artist) داشته‌ام، به اين نتيجه رسيدم كه پیدا کردن رژ لب نود با رنگ ایده‌آل شما به این بستگی دارد که ته رنگ رژ لب‌تان را با ته‌رنگ‌ پوستتان هماهنگ کنید، که به صراحت بايد گفت كار دشواريست، اما غیر ممکن نیست. به همین دلیل  با راهنمایی افراد متخصص و جمع آوری نظراتشان در مورد بهترین رژ لب نود مناسب برای انواع رنگ‌ها و زیرتن‌هاى پوستى لیستى تهیه کرده ایم. برای دیدن تمام محصولات محبوب از برندهایی مانند شارلوت تیلبری، مک، جوویاز پلیس و … متن زير را دنبال کنید.

بهترین رژ لب صورتی-نود

رژ لب مات شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick in Pillow Talk

اگر رنگ پوست روشن تا متوسط ​​دارید این رژ یکی از رژلب های نود مناسب شماست، این تن رنگ نه خیلی صورتی و نه خیلی قهوه ای است، دقیقا همان چیزی است که آرزو می کنم لب های طبیعی من به نظر می رسید. برای استفاده روزمره، مقداری از ماسک لب لانژ را می‌توانید روی آن بزنید.

بهترین رژ لب نود با رنگ گرم برای پوست‌های روشن

رژ لب SatinAllure Pat McGrath Labs در رنگ (Skinsane 22)

افرادی که از روکش براق خوششان می‌آید همچنین می‌خواهند از مزایای ماندگار رژ لب بهره‌مند شوند، رژ لب پت مک‌گراث، SatinAllure Lipstick در رنگ Skinsane22 را امتحان کنید. رژ شارلوت تیلبری ترکیبی عالی از رنگدانه‌های نود و رز دارد که به خوبی با تمام خط لب‌های صورتی مایل به نود جفت می‌شود. فرمول آن آبرسان است و در عین حال بسیار رنگدانه‌دار و با استفاده کم رنگ زیادی به شما ارائه می‌کند.

بهترین رژ لب نود- صورتی برای پوست‌های متوسط

رژ لب مات MAC در رنگ Whirl

رنگ Whirl برای پوست متوسط ​​بسیار عالی است چون با هر ظاهری می‌توان از آن استفاده کرد چه براق چه ملایم، زیرا رنگ طبیعی لب را تقویت می کند. می‌توانید گاهی اوقات آن را با یک محصول لب مایل به قرمز ترکیب کنید تا برای روزهای خاص جلوه بیشتری بگیرد.

بهترین رژلب قهوه ای نود برای پوست های متوسط

رژ لب براق Ultralip High Shine

رژلب قهوه‌ای-نود یک رنگ خنثی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است اما Glossier’s Trench هر زمان که بخواهم یک رنگ قهوه ای ساده روی لب هایم داشته باشم، بسیار ایدهآل است. این یک تن گرم دارد که کمک می‌کند رنگ پوست من کمی روشن شود، اما اصلاً نارنجی به نظر نمی‌رسد. به علاوه یک رژ مرطوب کننده و سبک و راحت است.

بهترین رژ لب صورتی-نود برای پوست تیره

رژ لب Rare Beauty by Selena Gomez Kind Words Matte Lipstick in WorthyTop of Form

یک رژ لب فوق‌العاده راحت و آبرسان که در عین حال ظاهری مات به لب‌های شما می‌دهد.

بهترین رژ لب نود مات

رژلب Sunnies Face Fluffmatte in Casual

هنگامی که به رژ لب مات و نود فکر می کنیم، اغلب به یک فرمول سفت فکر می کنیم که تمام رطوبت را از لب های ما می مکد. اما رژلب Sunnies Face قانون را عوض کرده و واقعاً روی لب‌ها احساس بسیار خوب و لطیفی منتقل می‌کند.

بهترین رژ لب نود – قهوه ای متوسط

رژ لب کرمی Hourglass Unlocked Satin Crème Lipstick in Shore

این رژ یک خنثی واقعی است (اگرچه ممکن است برای کسی با ته رنگ بسیار گرم کمی خنک باشد)، که واقعاً به رنگدانه اجازه می دهد تا خودش صحبت کند. فرمول فوق‌العاده‌ای دارد که با یک حرکت ملایم روی لب‌ها می‌نشیند و تمام خطوط لب را در این فرآیند محو می‌کند.

بهترین رژ لب نود – قهوه ای روشن

رژلب کرمی مات NYX Smooth Whip Blurring Matte Lip Cream in Pancake Stack

این رژ لب‌های خامه‌ای به شدت روی لب‌های شما محو می‌شوند، که دقیقاً همان چیزی است که با سایه‌ای بسیار روشن مانند پنکیک نیاز دارید.

بهترین رژ لب نود با رنگ سرد

رژلب Fenty Beauty by Rihanna Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color in Unveil

طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پوست، به لطف سایه رنگ متوسط ​​و سرد، از این رنگ لب قهوه‌ای خاص رژلب فنتی استقبال می‌کنند. بعلاوه، اپلیکاتور به گونه ای شکل گرفته است که کشیدن آن بر روی لب‌های شما بسیار آسان است، بدون نیاز به خط لب، کاملاً خشک می‌شود، بنابراین بدون ترس از لکه دار شدن، یک براق کننده لب می‌توان به آن اضافه کرد (یا فقط آن را مات و شیک نگه دارید).

بهترین رژ لب برهنه برای پوست روشن و زیتونی

رژلب MAC Matte Lipstick in Velvet Teddy

افرادی که رنگ پوستی زیتونی روشن دارند، حتما به این رژ لب نود احتیاج دارند. برای جلوه بیشتر می‌توان آن را با خط لب قهوه ای تیره مانند MAC Chestnut جفت کنید.

بهترین رژ لب نود با ماندگاری بالا

رژ لب مایع مات میبلین Maybelline New York SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick in Loyalist

آنها پس از خشک شدن از جای خود تکان نمی‌خورند. بعلاوه، آنها تنوع عمده ای از رنگ‌های نود دارند، از صورتی روشن تا قهوه ای متوسط ​​و رنگ های تیره.

ته رنگ خود را دریابید.

برای پیدا کردن بهترین رژ لب نود مناسب پوست خود، به ته رنگ رژ لب و پوست خود توجه کنید. اگر همچنان مطمئن نیستید که چگونه ته رنگ خود را پیدا کنید؟ برخی از تست‌های رایج عبارتند از اینکه در کدام جواهرات طلایی یا نقره‌ای بهتر به نظر می‌رسید (طلا = گرم، نقره = سرد رزگلد = خنثی).

منبع: cosmopolitan.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...