Fashion

بزرگترین ترندهای آرایش زمستانی 2024

اگر در یک منطقه‌ی سردسیر زندگی می‌کنید، ممکن است حس کنید زمستان اصلا الهام‌بخش نیست، ولی نباید اجازه داد که فصل سرما در آرایش و میکاپ خانم‌ها  تاثیر بدی بگذارد. در واقع، برعکس شب‌های بلند و صبح‌های یخ‌بسته‌ی زمستان موقعیت عالی‌ اس برای شکوفا کردن خلاقیت درونی شما.

جی برندون کورئا، آرایشگر YSL Beauté می گوید: زیبایی زمستانی به این دلیل برجسته است زیرا روشی عالی برای داشتن ظاهری تاثیرگذار است در حالی که می‌توان با بافت ها در مقابل رنگ ها بازی کرد. چیزی که آن را خاص و سرگرم کننده می‌کند این است که شما می توانید هنرمند درون خود را کشف کنید و با اضافه کردن به روتین معمول زیبایی خود، چهره‌ی جدیدی را امتحان کنید. من عاشق این ایده هستم که زمستان را فرصتی برای آزمایش با آرایش‌های جسورانه تر و بافت های خلاقانه تر ببینیم.

در ادامه، بزرگترین و بهترین ترندهای آرایش زمستانی مناسب ژانویه و فراتر از آن را مستقیماً از متخصصان این حرفه یاد می‌گیریم.

صورت یخ زده

به بیرون از پنجره نگاه کنید تا برای آرایش این فصل الهام بگیرید و با بافت ها و رنگ‌هایی که یادآور صبح های یخی زمستانی هستند، خلاقیت به خرج دهید. جینین لوبل، آرایشگر مشهور و بنیانگذار Neen، می گوید: بیرون هوا سرد و یخبندان است، و بازی با مدل‌هایی مانند برف، یخ و درخشش مخصوص به آن‌ها یکی از آرایش‌های مناسب فصل است. این ترند از رنگ‌های سرد، برف و یخ الهام گرفته شده و جوهره‌ی فصل را به تصویر می‌کشد. به سبک السا به رنگ‌های یخی روی صورت، مانند نقره‌ای، آبی‌های کم ‌رنگ و صورتی‌های یخی فکر کنید.

لوبل می‌گوید: محصول آرایشی اصلی در آراش سبک یخی هایلایتر است. یکی از محصولات ایده‌آل برای به واقعیت درآوردن این سبک آرایش هایلایتر بک استیج دیور به ویژه رنگ universal 001 است.

بانوی قرمز

قرمز همچنان رنگ غالب دنیای مد است، چه در کمد، چه در اکسسوری‌ها و چه در کیف آرایش‌تان و به نظر می‌رسد این همیشه ترند به خصوص قبل از ولنتاین 2024، قصد فروکشیدن ندارد.

حالا وقت آن است تا رژ لب براق را کنار بگذارید و به سراغ قرمز درخشان و زنده بروید. کیسی اسپیکارد آرایشگر مشهور سلبریتی‌ها، با اشاره به رژ لب میبیلین  Maybelline SuperStay Vinyl در رنگ Red Hot به عنوان یک قرمز ضروری با درخشندگی زیاد و تم گرم می گوید: این رژ لب واقعا پر جنب و جوش است و بعد از خشک شدن هم تکان نمی خورد، اما همچنان درخشندگی بالایی دارد.  انتخاب دیگر من، رژ لب مات و پررنگ Sephora Collection Cream Lip Stain در رنگ Chili Pepper  است، یک قرمز نارنجی جذاب که یک روز کامل روی لب شما می ماند.

آرایش هماهنگ با مود شما

دونی دیوی، ‌بنیان‌گذار Half Magic و آرایشگر اصلی سریال  Euphoria، در کالیفرنیای پرآفتاب زندگی می‌کند، به همین دلیل، زمستان را در آرایش خود خلق می‌کند. او این چنین توضیح می‌دهد که: یک لب تیره به طور خودکار مرا به نوعی به یک نسخهٔ جادوگرتر از خودم تبدیل می‌کند و اضافه کردن درخشش به چشم‌ها کمی تعادل شادی‌آور به آن می‌بخش،  در زمستان، کمی درون‌گرا شدن و رفتن به سمت تاریکی سرگرم‌کننده وجذاب است. ظاهر شاداب و تیره او شامل پوستی درخشان با چشمان درخشان‌تر همراه با مقدار زیادی ریمل و یک رژ لب تیرهٔ جذاب است.

لپ (گونه) صورتی یخ‌زده

این ترند آرایش در اینستاگرام با هشتگ HAILEYBIEBER و عنوان Pink Frost مورد توجه قرار گرفته و یک به‌ روزرسانی شیک برای ترند «دختر سرد» تیک‌تاک در سال گذشته به حساب می‌آید.  جی برندون کورئا، آرایشگر YSL Beauté  توضیح می‌دهد: این ترند با اضافه کردن رنگ مشکی برای تأکید بر فرم و ساختار، ظرافت بیشتری به آرایش دختر سرد می‌بخشد.

به ترتیب زیر این آرایش را انجام دهید:

آماده‌سازی پوست:  مانند معمول از کرم زیر ساز(فوندیشن)، کانسیلر و کانتور خود استفاده کنید.

لپ‌های یخی:  برای داشتن گونه‌های صورتی ظریف و شفاف، از بالم لب و گونه Nu Lip and Cheek Balmy Tint  از YSL Beauté در رنگ NuChills  استفاده کنید.

بینی یخ‌زده : کمی از همین رژ را به نوک بینی خود بزنید تا حالتی خنک و به‌هم‌ریخته را تداعی کند.

رنگ مشکی را با ظرافت در خط چشم یا ریمل اضافه کنید تا ساختار چهره را برجسته‌تر کنید.

با این راهنما و الهام‌گیری از ترند  Pink Frost، می‌توانید آرایشی شیک و زمستانی با حالتی ظریف و بهاری ایجاد کنید.

لب‌های نرم آمبره

ترند لب با رنگ آمیزی محو (امبره) امسال در تیک‌تاک حسابی غوغا کرد و کارولینا گونزالس، آرایشگر سلبریتی و عضو گروه آرمانی بیوتی، طرفدار مدل ملایم و پخش‌شده‌ی آن است. ساختن آن هم با کمی تمرین آسان به این شکل مکن است که عمیق‌ترین قسمت رنگ لب از بخش داخلی لب شروع شده و بعد به سمت لبه‌ها محو می‌شود. عاشق این ظاهر هستم چون حالت خیال‌انگیزی داشته و لب‌ها را واقعاً پُر نشان می‌دهد.

گونزالس برای این ترند آرایش، رژ لب مات ماندگار Lip Power Long-Lasting Matte Lipstick از آرمانی بیوتی در رنگ 407 را پیشنهاد کرده و این چنین توضیح می دهد: لب هایتان را غنچه کنید و با نوک رژ لب، به سخاوت روی قسمت میانی لب بالا و پایین، رژ را بزنید، سپس، با یه براش کوچیک، رنگ را از لبه های بیرونی کمی روی خط لب محو کنید.

برای ایجاد جلوه‌ی دراماتیک‌تر، گونزالس توصیه می‌کند با یه براش پرزدار رژگونه‌ی صورتی تمشک‌ رنگ Luminous Silk Glow Blush از آرمانی بیوتی در رنگ 61 را تا روی خط لب، به لبه‌های بیرونی آن بزنید. اما یادتان باشد که به قسمت داخلی لب، جایی که رنگ غلیظ‌ تراست دست نزنید. او این چنین توضیح می‌دهد: این رژگونه‌ی پودری ابریشمی، حالتی مخملی به لب‌ها داده که باعث می‌شود پُرتر و حجیم‌تر به نظر برسد.

خط چشم برجسته

جیلین دمپسی، آرایشگر سلبریتی و بنیانگذار برند  Jillian Dempsey، به تازگی با سفر به انگلستان، توسط هوای سرد و رنگ‌های جسوری که دید این آرایش را  الهام گرفت. یکی از ترندهایی که توجه او را جلب کرد، خط چشم برجسته بود. او می‌گوید: چشم‌ها در این زمستان نقش پررنگی دارند.  انتظار داشته باشید که خط چشم‌ها بیانیۀ جالبی ارائه دهند. قدرت این ظاهر از کشیدن خط چشم هم روی پلک بالا و هم پلک پایین و ایجاد شکلی که با چشمان شما هماهنگ باشد، ناشی می‌شود. دمپسی برای فرار از قهوه‌ای و مشکی‌های معمولی، رنگ‌های توت سیاه، مشکی ملایم و قهوه‌ای سوخته را پیشنهاد می‌کند. بال‌های درشت خط اشک، مدل چشم گربه‌ای اغراق‌آمیز و.. همه این‌ها مجاز هستند.

چشم‌های براق

اگر به دنبال درخشش‌های یخ‌زده نیستید، می‌توانید به جای آن از رنگ‌های غنی و درخشان شبیه جواهرات استفاده کنید. یاقوت کبود، زمرد و یاقوت سرخ با رنگ‌های سفید یخی و خاکستری لباس‌های زمستانی‌تان هماهنگ می‌شوند.

کیسی اسپیکارد، آرایشگر مشهور، می‌گوید: «بسیاری از برندها سایه‌های سرمه‌ای و ریمل‌های آبی نیمه‌شب را برای ترکیب با رنگ‌های بورگوندی پیشنهاد می‌کنند. این راهی آسان برای افزودن تنوع و سرگرمی به آرایش در ماه‌های تاریک و سرد سال است. او عاشق ریمل رنگی‌ لانکوم برای اضافه کردن یک رنگ غیرمنتظره و ظریف است.

برای پلک‌ها، می‌توانید از سایه ماریو رنگ party glam  استفاده کنید و برای برجسته‌تر کردن درخشش آن می‌توانید کمی تاپ گلاس براق روی آن بزنید.

طلایی ملایم

احساس سرما می کنید؟ با طیف رنگ طلایی چهره خود را گرم کنید! جینین لوبل، آرایشگر مشهور، می‌گوید:  رنگ‌های طلایی گرما و درخشش مورد نیاز را به پوست می‌بخشند، که اغلب در زمستان به دلیل کمبود نور خورشید، کدر به نظر می‌رسد. حالت درخشان این ترند به مبارزه با خشکی ناشی از هوای زمستانی هم کمک می‌کند و به پوست، درخششی مرطوب و سالم می‌دهد. حتی اگر قصد سفر گرمسیری ندارید، می‌توانید از طریق آرایش، وانمود کنید که به آنجا رفته‌اید!

به فکر رنگ‌های گرم طلایی باشید که درخششی تابان و آفتاب‌خورده ایجاد می‌کنند. این ترند اغلب بر ساختن پوست مرطوب همراه با هایلایترهای طلایی و سایه‌های چشم طلایی برجسته تمرکز دارد.

درخشش برفی

آرایشگر YSL Beauté، توضیح می‌دهد که: آرایش ساده و مینیمال به معنای کسل‌کننده بودن نیست؛ این سبک هم می‌تواند مثل آرایش پر از رژگونه، کانتور و خط چشم بدرخشد. این ترند به پوست شما زمانی برای ‘استراحت’ از روتین‌های سنگین آرایش می‌دهد. این سبک برای این فصل ایده‌آل است، زیرا حس زیبایی درخشان و برفی را با درخشش بی‌نظیر ترکیب می‌کند.  او از انعکاس نور خورشید روی برف الهام گرفته و این درخشش خیره کننده را به صورت منتقل کرده است.

بنابراین، زمستان امسال آرایش‌های سنگین را کنار بگذارید و به سراغ سبک و مینیمال اما درخشان بروید. پوستتان را رها کنید تا نفس بکشد، با درخشش‌های ظریف چشمان را برجسته کنید، مژه‌ها را پرپشت نشان دهید و لب‌های خود را با رنگ‌های طبیعی و براق درخشان کنید. با این ترند جدید، هم از درخشش زمستانی بهره ببرید و هم به پوستتان استراحتی بدهید.

با توجه به اینکه این آرایش کاملاً بر روی درخشش و سلامت پوست تمرکز دارد، جی برندون کورئا، استفاده از قلم کانسیلر و درخشان کننده‌ی چندکاره‌ی YSL Touche Éclat  را برای پوشاندن لک‌ها و نواقص و در عین حال روشن‌تر کردن کلی پوست، پیشنهاد می‌کند.

لبان برجسته

زمستان که فرا می‌رسد اکثر افراد، معمولا با رنگای سیاه و خاکستری همراه می‌شوند. اما امسال، چرا با یک رژ لب جیغ تغییری در استایل خود ایجاد نکنید؟ جینین لوبل، آرایشگر مشهور، می‌گوید: یه رژ لب درخشان می‌تواند در زمستان، که همه چیز کمرنگ و بی‌حال به نظر می‌رسد، حسابی جلب توجه کند. رژ لب پررنگ برای این فصل عالی است، چون با رنگ پوستی که در زمستان معمولاً روشن‌تر و بی‌حال‌تر به نظر می‌رسد، تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. این تضاد می‌تواند چهره را درخشان‌تر کرده و به کل ظاهر شما انرژی دهد.

امسال، رنگای تکراری زمستانی را کنار بگذارید و با یه رژ لب جذاب، به ظاهر خود یک چاشنی هیجانی و درخشان اضافه کنید .مطمئن باشید که خودتان از اعتماد به نفس بالا و انرژی بیشتری که این آرایش به شما می‌دهد لذت می‌برید.

منبع:  byrdie.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...