Fashion

بررسی اسپری پوشاننده سالی هانسن (AIRBRUSH LEGS BY SALLY HANSEN)

اسپری پوشانندهپاها از سالی هنسن همون محصولیه که مستقیماً از بهشت آمده‌! این محصول زندگی شما را تغییر می‌دهد و کاملا می‌توانم ببینم چرا در این صنعت  محبوبیت دارد. زیرا وقتی از آن استفاده می‌کنم، می توانم به وضوح تفاوت بزرگی را حس کنم.

شاید باورتان نشود اما این یک محصول بی نظیر است که فقط بعد از اسپری روی پاها می‌توانید خاص بودن آن را لمس کنید زیرا پوست شما را زیباتر نشان داده و در تمام طول روز تازه و طبیعی می ماند. در برابر آب و انتقال هم بسیار مقاوم است. من برخی از بررسی‌های افرادی را خوانده‌ام که می‌گویند این ماده به لباس‌هایشان منتقل شده است، اما فکر می‌کنم این اتفاق به این دلیل است که آنها پس از اسپری Airbrush روی آن‌ لوسیون می‌زنند. من یک دامن تنگ سفید را بعد از استفاده از اسپری سالی هنسن پوشیده ام و هرگز رنگ و ماده‌ای منتقل نشد زیرا بعد از آن کرم یا وسیونی نزدم ، پس از استفاده یک رنگ یکنواخت و یکدست را روی پاهایتان تجربه خواهید کرد.

امروز صبح عجله داشتم و بعد از اینکه لوسیون زدم خیلی سریع محصول را روی پاهایم اسپری کردم و یک جین سفید پا کردم که باید بگویم به آن رنگ داد (البته وقتی آنها را شستم کاملا پاک شد) به همین دلیل بهتر است با دستورالعمل های زیر به طور دقیق پیش بروید.

دستورالعمل استفاده که روی اسپری نوشته شده است

خوب تکان دهید.

به طور مستقیم روی دست اسپری کنید و سپس روی پاها بمالید و در نهایت کاملا با دستان خود روی پوست پخش کنید.

 قبل از لباس پوشیدن اجازه دهید 60 ثانیه روی پوست بماند.

این ترکیب به راحتی با آب، صابون و دستمال پاک می شود.

نحوه استفاده از اسپری پوشاننده سالی هانسن

پاها را با کرم موبر اصلاح کنید

پوست را زیر دوش با لیف پاک کنید تا کمی هم لایه برداری شود.

لوسیون بزنید! بلافاصله بعد از حمام لوسیون بزنید و شروع به آرایش مو و آرایش صورت کنید، سپس اسپری پوشاننده را استفاده کنید. این نکته مهم است که لوسیون زمان زیادی برای جذب داشته باشد و پاهای شما مرطوب نباشند.

اسپری پوشاننده سالی هانسن را مستقیماً روی پایم اسپری می‌کنم. قسمت بیرونی ساق پا اسپری کنید، به طور یکنواخت مخلوط کنید. داخل ساق پا را اسپری کنید، به طور یکنواخت مخلوط کنید. همین روند را در مورد ران ها و پشت زانوها تکرار کنید.

وقتی نوبت به زانوها می رسد، مستقیماً به دستان خود اسپری کنید و بعد به طور یکنواخت روی زانو مخلوط کنید.

پس از گذشت 2 دقیقه می‌توانید حاضر شوید و با پاهای زیبا بیرون بروید.

منبع:  embellishmints.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...